Promo vesti

Šta su Loyalty kartice Pekare Branković?

Niški maloprodajni lanac Pekara Branković, početkom godine je uveo loyalty program za svoje verne potrošače. Kartice poverenja donose bonuse, nagrade, a proizvođačima omogućavaju direktno osluškivanje potreba tržišta.

U pekarama, naročito lancima pekara širom sveta kartice kolajnosti se uspešno primenjuju i vlasnicima pekara služe kao dodatni alat u osluškivanju tržišta, planiranju proizvodnje, marketinških strategija, promocija i sticanju vernih mušterija.

Niški maloprodajni pekarski lanac, Pekara Branković, primenjuje ovaj sistem u prodaji već nekoliko meseci. Kartice poverenja ove pekare nude svojim mušterijama proizvode po sniženim cenama, promotivne akcije uz pomoć kojih mogu dobijati proizvode za samo 1 dinar, kao i specijalnu ponudu za ishranu dece.

Loyalty kartice smo uveli pre svega zbog velikog broja stalnih i vernih potrošača, kao i čitavih porodica koje svakodnevno kupuju u naših 16 maloprodajnih objekata.Širenjem baze korisnika Loyalty kartica u planu je i pojačan pristup u povezivanju sa potrošačima (informacije o akcijama, nagradne igre, novi proizvodi, kontrola ishrane…)”, kao razlog za uvođenje kartica poverenja navodi Ivan Nikolić, direktor Pekare Branković.

 

PEKARA BRANKOVIĆ

Specijalna ponuda – kartica za ishranu dece je rešenje koje je veoma efikasno i korisno i za decu i za roditelje.

Pekara Branković ima širok asortiman proizvoda i nekoliko objekata u Nišu koje se nalaze u blizini osnovnih i srednjih škola. Uz pomoć kartice poverenja, deca mogu imati siguran doručak, a roditelji ne moraju da brinu da li su zaboravili da ostave novac za užinu.

Plaćanje se vrši karticom, uz obezbeđen uvid u sve transakcije koje se mogu pratiti preko sajta ili android mobilne aplikacije “Pekara Branković”. Tako da, osim što će dete uvek moći da jede kada je gladno, roditelji imaju uvid i u to kako se dete hrani. Da dete ne bi prekoračilo planiranu sumu, moguće je postaviti limit za kupovinu, na Loyality portalu http://pekara-brankovic.com/kartica-poverenja-loyalty-card/, ili putem mobilne aplikacije, i to na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou.

“Mnogo roditelja je postalo vlasnik Loyalty kartice po preporuci i dobrom iskustvu svojih prijatelja. Pozitivno je to i da se deca odgovornije ponašaju”, ističe Ivan Nikolić, direktor Pekare Branković.

Takođe, u Pekari Branković nude sličnu opciju i za preduzeća, koja na ovaj način mogu uplatiti svojim radnicima određenu sumu koju će oni koristiti u ovoj pekari.

Akcije

Dnevne, nedelje i mesečne promo i kombo akcije za vlasnike kartica poverenja se smišljaju unapred, na osnovu dosadašnjih pokazatelja o tome koje su kombinacije najtraženije. Svake nedelje, ali i meseca, oni najverniji se nagrađuju posebnim nagradama koje se objavljuju na fejsbuk stranici Pekare Branković. Nagrade su obično u vidu dopune bonusa na kartici poverenja, koje potrošači mogu da iskoriste u narednom periodu.

PEKARA BRANKOVIĆ
Bulevar 12. februar 33/1
018 526 188,
018 526 189
FACEBOOK
INSTAGRAM

„Zadovoljni smo imajući u vidu da je projekat kompleksan i da nismo imali ispred sebe iskustva drugih pekara. Očekivanja su nam da broj  vlasnika Loyalty  kartice stalno raste i da svi vlasnici budu zadovoljni beneficijama koje im Loyalty kartica Pekare Branković nudi”, ističe Ivan Nikolić.

[iframe src=”https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d2902.4908350614473!2d21.88777671503757!3d43.32491707913398!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x4755b0b2e57f6113%3A0x8dfcec42cb1c786d!2sBrankovich+Bakery!5e0!3m2!1sen!2srs!4v1562062259419!5m2!1sen!2srs” width=”600″ height=”450″ frameborder=”0″ style=”border:0″ allowfullscreen]

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com