Politika

BANĐUR: Za javni gradski prevoz potrošena rekordna suma novca, a nisu jasno prikazani troškovi

Odbornik Srpske napredne stranke Miloš Banđur istakao je na današnjoj sednici Skupštine grada Niša, da je prošle godine potrošeno 1,123 milijardi za javni prevoz Grada Niša, što je prema njegovim rečima rekordna suma. On je podsetio da je u ranijim periodima ta suma bila znatno niža, čak su bili meseci kada nije bilo dotacije iz Gradske kase. Ugovor iz 2000 godine je takav da daje sve veće i veće troškove javnog saobraćaja, kazao je Banđur za Skupštinskom govornicom.

On je podsetio da je Grad uradio saobraćajnu studiju, još za vreme dok je on bio zamenik a gradonačelnik Darko Bulatović. Tada nisu bili zadovoljni studijom  koju je uradio Saobraćani fakultet iz Novog Sada. Javno telo za sprovođenje celog postupka bila je Direkcija za javni prevoz.

„Gradonačelnik je imao stav da ne želi da se meša u rad javnog tela i sklopljen je ugovor na 7 godina, gde svake godine izdvajamo sve više i više para. Ja želim da pitam gradonačelnicu, da li se možda razmišlja posle ovog iskustva u Beogradu, gde se preispitivanjem Ugovora došlo do mnogo boljih rešenja za javni gradski prevoz, planira preispitivanje Ugovora i u Nišu“, kazao je Banđur za skupštinskom govornicom.

On je istakao da vreme pokazao da za javni prevoz odlazi previše para. Ne sumnja da je tu sve uredu, ali smatra da sigurno može da se nađe povoljniji i bolji model.

„Imamo primer iz Beograda, gde ljudi uđu u autobus, ukucaju poruku i plate kartu. Postoji i veliki broj kategorija koji ne plaćaju kartu, noću se ne plaća, a prevoz je za grad Beograd jeftiniji nego što je bio“, rekao je odbornik SNS.

Prema njegovim rečima postoji još jedan problem. Nekada su pozicije za javi prevoz bile odvojene, tačno se znalo koliki su troškovi Direkcije kao preduzeća koje upravlja i kontroliše prevoz, a kolike su subvencije prevoznicima.

„Onda su te dve pozicije spojene i ono što ja znam je da Uprava nema nikakav upliv u kontrolu rada Direkcije za javni gradski prevoz, inspekcije takođe nemaju, niti kontrolišu prevozike, i sada je sve stvar poverenja. Mi treba da verujemo Direkciji za javni prevoz Grada Niša da sve to košta baš koliko košta“, kazao je Banđur.

Dodao je na kraju da je zamoljen od svojih komšija, koji su se žalili na bahatost kontrolora. Oni kažu da upadaju kao komandosi, vrlo su neljubazni, drski, drže autobus na stanici sve dok ne završe posao, i drugi koji imaju karte kasne na posao.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

2 Komentara

  1. Istina. Uvedite dnevne karte kao u Beogradu i neka cena bude ista. Ovako dnevno samo za prevoz (ko ne kupi mesečnu kartu) ako promeniš tri autobusa u jednom smeru plaćaš minimalno 240 dinara.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com