Društvo

Rampe ne rade, ekipe na terenu (VIDEO)

Rampe na pružnim prelazima u Nišu ne funkcionišu kako treba i to već nekoliko dana, kažu Nišlije. Naselje Nikola Tesla, Suvi Do i Trošarina neke su od lokacija odakle su se najčešće javljali građani Niškim vestima.

Stanovnici Suvog Dola, kako bi došli do svojih kuća, moraju da prođu ovuda. Oprez se podrzumeva jer podignuta rampa ne znači da voz ne dolazi.

Suvi Do, pružni prelaz; Foto: S.M.

“Ovo nije prvi put da voz prolazi, a da je rampa podignuta. Veliki je rizik, preko pružnog prelaza ide dosta ljudi i dece koja ovuda prolaze na putu do škole.”, kaže za Niške vesti zabrinuta majka.

I u naselju Nikola Tesla roditelji tvrde isto. I oni su u strahu za bezbednost dece, a imaju i brojne snimke ovakvih situacija koje traju danima.

“Ujutru deca ovde idu u školu. Neka vide svi ljudi šta se dešava u ovom gradu. Dokle više ovako? Dok neko ne nastrada, ne daj Bože, neće popraviti rampu,” kaže stanovnik ovog dela grada.

Iz “Infrastrukture železnice Srbije” Niškim vestima je potvrđeno da problem postoji.

“Između železničkih stanica Ćele Kula i Niška Banja, u niškim naseljima Broj 6 i Suvi Do, kod fabrike „Cumtobel“, od srede 4. marta u večernjim satima javljaju se smetnje u radu i kvarovi na uređajima putnih prelaza”, potvrdio je portparol “Infrastrukture železnice Srbije”, Nenad Stanisavljević.

Broj 6; Video: V. S.

Stanisavljević kaže da su njihove stručne službe iz Niša odmah registrovale kvar na putnim prelazima i preduzele aktivnosti da što pre bude popravljen. Uzrok neispravnosti uređaja na prelazima je kvar na pružnim kablovima.

“Kvar je prouzrokovala voda koja je ušla u „račvu“ kablova i izazvala smetnje u radu. U popravljanje kablova uključene su i ekipe preduzeća „Naissus“ koje imaju zadatak da iscrpu vodu, nakon čega će stručne službe „Infrastrukture železnice Srbije“ moći da pristupe kablovima i saniraju kvarove na njima”, navodi Stanisavljević.

Dok su stručne službe na terenu i rade na otklanjanju kvarova na kablovima i u funkcionisanju putnih prelaza, potreban je dodatni oprez.

“U skladu sa železničkim procedurama u situacijama kada putni prelazi ne rade, železničke kompozicije se zaustavljaju pre ovih putnih prelaza, daju zvučni signal i nastavljaju dalju vožnju preko putnog prelaza tek kada se uvere da bezbednost saobraćaja neće biti ugrožena i da ne postoji mogućnost da se dogodi nesreća”, ističe Nenad Stanisavljević.

Pitanje putnih prelaza na teritoriji Niša biće trajno rešeno izmeštanjem pruge iz centra grada, a prema najavama nadležnih, do kraja 2023. godine biće završena modernizacija i elektrifikacija pruge Niš – Dimitrovgrad, kao i železničke obilaznice oko Niša. Time će, kažu, biti stvoreni uslovi da se pruga nakon više decenija čekanja izmesti iz centra Niša, a tako i trajno reši pitanje putnih prelaza u gradu.

Suvi Do; Video: M. I.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Jedan komentar

  1. Ali zato ŽS imaju puno nepotrebnih radnika koji samo primaju platu a ništa ne rade (radnici ŽS kod pravnog fakulteta)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com