Niške Vesti dodelile nagrade Naj Nišlijama i obeležile slavu Sveti Stefan (FOTO)
U devetnaestu godinu rada City Marketing Centar ulazi sa ambicioznim poslovnim planovima, rekao je Oliver Paunović direktor i naglasio da je posebno ponosan na činjenicu da je baš danas, kada slavi slavu svojih predaka, Svetog Stefana Prvomučenika, „krenuo“ sa radom prvi niški sajt sa nacionalnom pokrivenošću – Srbija Vesti. Dodela priznanja Naj Nišlijima 2016. postaće tradicija Niških Vesti, a anketa će se sprovoditi krajem svake kalendarske godine.
Uz prisustvo zvanica iz javnog života Niša, svečano su dodeljene i nagrade Naj Nišlijama. Ove godine, glasovima čitalaca Niških Vesti, titulu Naj Nišlijke dobila je Jasmina Barać Perović, koja je primajući priznanje, statuu „Viktorije“ rekla:
„Ukazana mi je velika čast, da za kratko vreme dobijem preko hiljadu i sto glasova – lajkova od svojih sugrađana. Imam toliku podršku ljudi koji mi i inače svakodnevno pomažu, a većina njih je i danas ovde sa mnom. Hvala vam neizmerno na podršci i snazi, plemenitosti i razumevanju. Možda je to za vas malo, ali svima nama koji smo u ovakvoj situaciji znači mnogo,“ kazala je na dodeli u hotelu „My place“.
U ime Igora Nurkića, Naj Nišlije za 2016. godinu, priznanje je primila njegova majka Tamara.
„Ja se prevashodno zahvaljujem Niškim Vestima što su pokrenule ovu akciju. Hvala na ogromnoj pozitivnoj energiji koja nas je pratila od početka Igorove bolesti, kada smo bili na lečenju, a i sad dok traje taj postoperativni period praćenja bolesti,“ rekla je Tamara Nurkić.
Marina Adamović, koja je dobila priznanje Niških Vesti za nesebičan, požrtvovan humanitrani rad, nažalost zbog zdravstvenog stanja nije bila u mogućnosti da prisusutvuje uručenju nagrade, njoj će nagradu redakcija uručiti kada se vremesnke prilike poprave i Marina opet bude u stanju da dođe do Banke dobročinstva.
Pod okriljem kompanije City Marketing Centar, od danas je počeo sa radom i prvi niški sajt koji ima nacionalnu pokrivenost i zove se Srbija Vesti.
„Ovo će biti sajt koji će prenosti samo lepe vesti iz Srbije. U narednih godinu dana zadatak nam je da razvijemo jaku u kvalitetnu dopisničku mrežu od Subotice do Preševa. Na sajtu neće biti priče o starletama, skandalima, već o jednoj „normalnoj“ Srbiji koja je obrazovana, radi i postiže vanserijske rezultate. Posebno ćemo se osvrnuti na turističke potencijale naše zemlje, hvaliti ono što je dobro, ali i kritikovati ono što ne valja. Na sajtu neće biti ni politike, ni crne hronike “ kazala je Olivera Sašek Radulović, urednica Srbija Vesti.
O ambicioznim planovima City marketing Centra za 2017. godinu govorio je vlasnik i direktor kompanije Oliver Paunović.
„U poslednje tri godine City Marketing Centar producirao je tri filma, ove godine radimo četvrti i on će biti o legandarnoj „Hipi dolini“. Siguran sam da će i ovaj projekat imati podršku i Grada i građana Niša i da će biti prikazan na ovogodišnjim Filmskim susretima.
Za 2018. godinu, plan je produkcija dokumentarnog filma o niškom glumcu Desimiru Stanojeviću – Desku.
Pokrenućemo i tri nova portala na terioriji juoistočne Srbije – Merošinske, Doljevačke i Leskovačke vesti. Pored tradicionalnog Sajma automobila u oktobru, aprila meseca pokrenućemo i Sajam kozmetike i zdravlja pod nazivom „Lepše lice Niša“. Kreće i City vodič pod nazivom „Welcome to Niš“ i izlaziće dva puta godišnje,“ najavio je Paunović.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.