Društvo

Pet dinara od svake prodate pogačice za renoviranje sportskih terena

Lokalna fondacija Niš, u saradnji sa niškim Žitopekom pokreće novu inicijativu prikupljanja sredstava u zajednici, a ovog puta je cilj renoviranje dva sportska igrališta u gradu. Od 20. aprila do 20. jula po pet dinara od svake prodate pogačice u Žitopekovim maloprodajnim objektima u Nišu ići će za uređenje dva poznata terena – Kocka i Tutino.

 

„Dobro jutro može da započne na mnogo različitih načina, a jedan od omiljenih je uz vrhunske i ukusne pogačice. Generacije u Nišu su odrastale uz čuvene Žitopekove pogačice, koje su danas još ukusnije, a sada dolaze i sa još značajnijom ulogom da se pomogne lokalnoj zajednici“ poruka je LFN i Žitopeka.

Sportski tereni “Tutino” i “Kocka” trenutno nisu u dobrom stanju, a dobiće svoj novi sjaj, zahvaljujući inicijativi Lokalne fondacije Niš, društveno odgovornom poslovanju Žitopeka i podršci kompanije Adver City.

„Pogačice u ovoj kampanji nisu samo ukusan obrok, već i simbol nade i privrženosti lokalnoj zajednici. Kroz ovu akciju razmišljamo i brinemo o novim generacijama koje dolaze, o deci koja će na ovim igralištima kvalitetno provoditi slobodno vreme, igrati se, zdravo rasti i razvijati se. Pogačicama gradimo terene i pomažemo mestu u kojem živimo. Želimo da svi zajedno, korak po korak, ulepšavamo i uređujemo grad, da živimo u sredini koja će negovati pozitivne vrednosti i zdrave stilove života.“ dodaju organizatori akcije.

Mnogi sportski tereni u Nišu imaju kultni status i svoje mesto u istoriji grada. Važni su ne samo kao mesto za sportska nadmetanja, već i kao centar okupljanja, druženja i uživanja pripadnika različitih generacija. Zato je cilj da se kroz ovu kampanju obezbede sredstva za renoviranje “Kocke” na Bulevaru Nemanjića i “Tutinog” terena na Vizantijskom bulevaru.

Lokalna fondacija Niš kroz ovu akciju nastavlja sa prikupljanjem novca za razvoj lokalne zajednice. U prethodne dve godine LFN je prikupila i lokalnoj zajednici već vratila 36.000 evra i pružila podršku za čak 35 kreativnih ideja formalnih i neformalnih grupa Nišlija.

Žitopek je nastao na temeljima starih niških pekara još 1947. godine i već više od 75 godina je sinomim za dobar hleb i pecivo, a sada prepoznaje i potrebu za društveno odgovornim poslovanjem. Danas posluje sa 18 maloprodajnih objekata, priprema više od 15 hiljada tona pekarskih proizvoda godišnje. Od 2014. godine Žitopek je deo DON DON grupacije.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com