Društvo

Nezadovoljni potrošači dobili “knjigu utisaka”

Novoformirani niški sajt nikadvise.com namenjen je potrošačima koji su nezadovoljni uslugama ili kupovinom u Nišu i regionu.

Reč je o platformi za iskazivanje nezadovoljstva.

Svi mogu da ostavljaju komentare kao i da ukazuju na određene nepravilnosti na koje nailaze u kupovini u ugostiteljskim objektima ili prodavnicama. Ovo je elekstronska knjiga “negativnih” utisaka. Nisu pošteđene usluge, firme, proizvodi bez bojazni da će neko osuditi upravo korisnike koji su nezadovoljni.

Dalji proces se ogleda u prosleđivanju tih komentara firmama sa ciljem da se ostvari saradnja u vidu poboljšanja kvaliteta proizvoda i usluga. Kreće se od linije nezadovoljnih sa rezultatom zadovoljnih potrošača, kažu osnivači sajta.

Projekat je nov i drugačiji zato što pruža prostor građanima da se njihovi glasovi zaista čuju – nikadvise.com je posrednik.

Princip ostavljanja komentara je veoma jednostavan, kažu osnivači Aleksandar Ilić i Mihajlo Krstić.

Foto: Niške Vesti

“Ideja se javila spontano. U situaciji kada nismo bili zadovoljni uslugom, kako to kod nas često i ide, rekli smo ono naše kako nikad više nećemo ići na to mesto. Tada se i “upalila lampica” i tako je sve krenulo. Glavni cilj našeg portala jeste da bude kanal kroz koji će nezadovoljni potrošači moći da iskažu svoje mišljenje i da to mišljenje dopre do velikog broja ljudi. Ne želimo ni da budemo trn u oku tim kompanijama. Naprotiv, smatramo da portal može da bude i u korist firmama koje žele da saslušaju nezadovoljne potrošače i urade nešto povodom toga. Kompletan proces je vrlo jednostavan”, kaže za Niške Vesti Aleksandar Ilić.

“Sajt nikadvise.com je nastao sa idejom da nezadovoljni korisnici imaju mesto gde da se požale na usluge ili proizvode kompanija i institucija. Naš cilj je da se žalbe nezadovoljnih korisnika na najbrži mogući način proslede ciljanim kompanijama i stignu na pravu adresu. Ovaj projekat predstavlja efikasnu sponu između korisnika i kompanije ili institucije, jer smatramo da je zadovoljstvo mušterije ili korisnika vrlo bitan faktor u poslovanju. Kada kompanije krenu da rešavaju ciljani problem, mi o tome obaveštavamo nezadovoljne korisnike koji su nam se požalili. Anonimnost korisnika našeg sajta je zagarantovana, i korišćenje je besplatno”, rekao je Mihajlo Krstić.

Posetite nikadvise.com, popunite obrazac (ime kompanije, komentar i email adresa).

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com