Anketa: Kada stigne račun za struju – Šta kažu potrošači?
CENTAR ZA ZAŠTITU POTROŠAČA ¨FORUM¨- NIŠ
Cilj istraživanja, koje sprovodi Centar FORUM, je uvid u to koliko često potrošači reklamiraju račune.
Da li im i koliko puta godišnje dolaze uvećani računi?
Kada su poslednji put baždarena njihova brojila?
Da li se brojila redovno očitavaju?
Na ova i još neka pitanja potrošači će imati priliku da odgovore u upitniku koje je dostupan na zvaničnom sajtu i društvenim mrežama. Upitnik potrošači mogu popuniti i dolaskom u kancelarije FORUMA, u Dušanovom bazaru, drugi sprat, lokal 220.
Za potrošačke probleme vezane za usluge od ekonomskog interesa, potrošači se mogu obavestiti na na telefon 018/525-040 i 065/8850102.
Upitnik je dostupan OVDE
U okviru projekta REGIONALNI CENTAR ZA ZAŠTITU POTROŠAČA JUŽNE I ISTOČNE SRBIJE i programa koji je finansira Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine, Centar za zaštitu potrošača FORUM, sprovodi ispitivanje potrošača pod nazivom KADA STIGNE RAČUN ZA STRUJU – Šta kažu potrošači.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.