Društvo

„Pružanje javnih usluga na jugu Srbije – izazovi i mogućnosti“

Gužve, čekanja, neljubaznosti, nekvalitetne usluge, korupcija, neinformisanosti kod građana, neprimenjivanje zakonske regulative… Ovo su samo neki od problema sa kojima se susreću građani kojima je potrebna usluga iz javnih institucija.

Ovi problemi bili su tema okruglog stola „Pružanje javnih usluga na jugu Srbije – izazovi i mogućnosti“, u  organizaciji Centra za razvoj građanskog društva PROTECTA održan je okrugli sto „Pružanje javnih usluga na jugu Srbije – izazovi i mogućnosti“.

Okrugli sto je deo dvogodišnjeg projekta Partnerstvom do dobre javne uprave, koji za cilj ima reformu javne uprave, koja podrazumeva veći fokus na građane i njihovo učešće u reformi, kao i poboljšanje transparentnosti i odgovornosti javne uprave za kvalitet usluga.

Cilj je bio da predstavi rad pružaoca usluga na Jugu Srbije, poboljša komunikaciju između građana i javnih institucija koje pružaju usluge, kao i da podstakne aktivno učešće građana u reformi javne uprave.

Na okruglom stolu su se u uvodnom delu obratili Milan Stefanović (PROTECTA), Jelena Ribać (Evropski pokret u Srbiji),  Katarina Tadić (Centar za evropske politike), Miloš Nikolić (JKP Objedinjena naplata), Nikola Panić (Gradski pozivni centar grada Niša), Dušica Ilić (Dom zdravlja Niš), Nela Cvetković (JKP Komrad, Vranje).

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button