Stanovnici Bubnja već četiri godine traže autobusko stajalište bliže kuća
Borbu da dobiju autobusko stajalište bliže svojih kuća, stanovnici Bubnja vode već četiri godine sa nadležnim institucijama. Obraćali su se svima, pa su tako papiri sa njihovim inicijativama išli od nadležne opštine, preko Grada i Direkcije za javni prevoz do Direkcije za izgradnju grada. Dobili su samo obećanja, ali pomaka u realizaciji za sada nema.
Poslednju inicijativu da se napravi još jedno autobusko stajalište na liniji broj 8 Novo groblje-Gabrovačka reka, koju je potpisalo oko 70 stanovnika Bubnja predali su gradskom urbanisti. U njoj traže izmenu i dopunu plana generalne regulacije u delu ulice Vojvode Putnika iznad broja 46 a. Oni ističu da najveći problem imaju deca kada idu u školu. Od postojećeg stajališta do svojih kuća pešače deset do petnaest minuta, a poseban napor im predstavlja jer savladavaju uspon.
„Tražili smo da se prošili kolovozna traka u smeru Niš-Pasi Poljana i da se tu formira autobusko stajalište. Ovim stajalištem povećala bi se bezbednost učesnika u saobraćaju, a i poboljšali bi se uslovi života stanovnika tog dela grada“, kazao je Miloš Glišić, predstavnik grupe građana.
Dodaje i da je razgovarao sa gradonačelnicom Niša Draganom Sotirovski i kod nje prepoznao dobru volju da se njihov problem reši. Ipak, uprkos dobroj volji i obećanjima, iz Uprave za komunalne delatnosti i inspekcijske poslove stigao je odgovor da nije moguće postavljanje novih stajališta u delu između stajališta „Salvadora Aljendea i Bubanj spomenik“ u jednom smeru i između stajališta „Bubanj spomenik i Zmaja od Noćaja“ u drugom smeru.
„Mišljenja smo da ne postoje mogućnosti za formiranje novih stajališta jer javni put ne sadrži elemente za potrebe pešaka, pešačke staze, pešačke prelaze. Ulica na pomenutom delu je pod nagibom i između dve vertikalne krivine pa bi to predstavljalo opasnost za sve učesnike u saobraćaju. Takođe trotoar nije dovoljne širine za bezbedno kretanje pešaka i mimoilaženje sa putnicima. Nema ni uslova za postavljanje autobuske nadstrešnice na pomenutom delu“, odgovor je nadležne Uprave.
Građani ne odustaju i nadaju se da će im obećanje koje im je dato biti ispunjeno. Dodaju da veliki broj stajališta u Nišu nema nadstrešnicu, pa čak ni postojeće. Veći je uspon u Mokranjčevoj ulici, pa nije bio problem da se napravi autobusko stajalište. Kažu da za sada mirnim putem pokušavaju da reše njihov problem, ali ukoliko nadležni nemaju sluha najavljuju proteste i blokadu saobraćajnice.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
Uraditi nešto korisno, makar zbog dece.
Све форме демократског деловања грађана су угашене . Годинама не функционише Савет грађана где би грађани могли да артикулишу своје потребе и побољшају квалитет својих живота у сарадњи са доносиоцима одлука ! Упорно се стављају у улогу пасивног посматрача а не активних учесника . Блокада саобраћаја не решава проблем . Живот им је и онако блокиран од стране оних које грађани уредно плаћају а не добијају одговоре на тражене потребе нити на токове трошења њихових пара ! Грађани мора.ју да схвате своју улогу и почну да контролишу свој живот ! Грађани мора да схвате своју улогу послодавца онима које редовно плаћају !
Zar tražimo tako mnogo?
Čitav taj potez od Novog Niša do spomen parka Bubanj je urađen loše…
Stara okretnica je ukinuta, postajale su nastresnice na autobuskim stajalistima, sada umesto njih je parking, a autobusi primaju putnike na ulicama. Genijalno!
Dole se pravi guzva kod Novog Niša, autobusi blokiraju saobraćaj (linije 2 i 4), a gore na spomen parku Bubanj su ukinuli okretnicu, gde su mogli da se okreću bez problema i da nikome ne smetaju. I linija 1, je mogla da se produzi do te okretnice, da je ostala kakva je bila. Bili bi spojeni spomen park Bubanj i Niska Banja.
Da ne pričamo o preko potrebnom kruznom toku na ukrstanju Vojvode Putnika i Bulevara Petra Aranđelovića, koji se pravi godinama i nikako da zavrsi, zbog imovinsko-pravnih problema.
Iskreno me cudi da niko ne razmislja o prakticnosti, ali i o bezbednosti ucesnika u saobracaju.
Predlozi su vise nego korektni.