Sajt „Nikad više“ grabi krupnim koracima
Sajt nikadvise.com uspešno funkcioniše već nekoliko meseci, na stotine komentara pristiže svakodnevno a tvorci sajta ohrabreni da nastave borbu sa neodgovarajućom uslugom.
U situaciji kada nismo bili zadovoljni uslugom, kako to kod često i ide, rekli smo ono naše kako nikad više nećemo iči na to mesto. Tada se i „upalila lampica“ i tako je sve krenulo, kažu oni koji su i stvorili ovaj sajt za potrošače.
„Glavni cilj našeg portala jeste da bude kanal kroz koji će nezadovoljni potrošači moći da iskažu svoje mišljenje i da to mišljenje dopre do velikog broja ljudi, ali i da ostvarimo kontakt sa tim kompanijama i uspostavimo saradnju“, rekao je Aleksandar Ilić, osnivač sajta.
Projekat Nikad Više je zapravo portal na kome potrošači i korisnici koji su nezadovoljni nekom uslugom ili proizvodom mogu ostaviti komentar koji će se na dalje prosleđivati pružaocima usluga.
Sve je osmišljeno u cilju zadovoljstva potrošača.
„Naš tim trenutno radi na prikupljanju podataka i pravljenju baze podataka, kao i na kontaktiranju kompanija koje su dobile komentare putem našeg portala. Smatram da je ovo jedna odlična prilika da kompanije dobiju informacije iz prve ruke i zadrže svoje potrošače poboljšavanjem svojih usluga i proizvoda“, rekla je Ana Belić, idejni tvorac sajta Nikad Više.
NikadVise.com
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.