Ekonomija

Novo lice Niške pivare

Sa novim sloganom „I naše i vaše“ i novim vizuelnim identitetom osvežavajućih bezalkoholnih napitaka i piva, Niška pivara je označila dalji rast i razvoj svog poslovanja.

Posle 134 godine od otvaranja Niške pivare i trenutka u kom je Jovan Apel objavljivao novu eru za Nišku industriju, sada je, na svečanosti upriličenoj 29. marta u restoranu Perla u Nišu, pred mnogobrojnim zvanicama, predstavnicima gradskih opština i bugarskim zvaničnicima, označena njena postojanost.

Na svečanosti su se okupljenima obratili ekonomski ataše Bugarske Georgij Gajtandžijev i Aleksandar Milićević, direktor RPK Nišavskog, Pirotskog i Topličkog okruga.

Direktorka pivare, dr Žužana Stolić tom prilikom je najavila da će dalji rast i razvoj Niške pivare ostvariti korišćenjem svih kapaciteta i resursa, sve vreme ostajući verni njenoj tradiciji i nasleđu.

„Preuzeli smo odgovornost da Nišku pivaru učinimo ponovo važnom i uspešnom. Ponosni smo na nju kao što je pre 134 godine bio njen osnivač Johan Apel, jer tada je označavan njen početak, a sada označavamo njenu postojanost. Njeno dalje razvijanje ostvarićemo koristeći struku, znanje i iskustvo uz optimalno korišćenje kapaciteta i resursa, dok ostajemo verni tradiciji i nasleđu“, istakla je Stolić.

Proces proizvodnje Niškog piva zasnovan je na tradicionalnoj tehnologiji, izveden na savremenoj procesnoj opremi, s poštovanjem prirodne fermentacije piva, dok mu je omogućeno potrebno vreme da prirodnim procesom nastanu komponente koje mu daju aromu, punoću ukusa i kvalitet.

„U prilici smo da upoznamo novi vizuelni identitet našeg i vašeg Niškog piva, naših osvežavajućih bezalkoholnih napitaka, ali i same pivare. Uz kvalitet, naš novi dizajn i izgled ambalaže, kao i nove promotivne kampanje verujemo da ćemo u potpunosti opravdati očekivanja dosadašnjih i budućih potrošača“, rekala je Stolić.

Za novi identitet Niške pivare zaslužan je renomirani beogradski studio Coba&associates.

Iz temeljnog istraživanja tržišta i osobina same pivare i proizvoda, nastali su identiteti koji na najbolji način ističu posvećenost, temeljnost, i istrajnost, odnosno sam kvalitet onoga što se nalazi u bocama.

Jedna od tajni izuzetnosti ukusa Niškog nalazi se u čuvenoj niškoj vodi, koja spada u vode najboljeg kvaliteta u Srbiji.

Voda karakterističnog mineralnog sastava našem pivu daje specifičan regionalni karakter, po kom se pamti, koji čuvamo i koji nikom ne damo.

Nova tehnologija proizvodnje zasnovana je na savremenoj procesnoj opremi, uz očuvanje suštine klasične tehnologije proizvodnje piva, poštujući standarde kvaliteta i bezbednosti.

Na taj način naše pivo ostaje prirodno pivo, koje sadrži samo svoje karakteristične sastojke. Ne dodajemo konzervanse. Možemo sa ponosom da tvrdimo, da Niško pivo fermentiše i odležava potpuno prirodno prepušteno pivskom kvascu i vremenu.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close