
View this post on Instagram
Oni ističu da su na ideju došli kako bi unapredili živote naših sugrađana u Srbiji pružajući im zdravije i ukusnije grickalice.
Smatraju da na taj način, kao brend, mogu da inspirišu i podstaknu pozitivne promene u ishrani koje doprinose zdravijem načinu života potrošača.
„Poner“ proizvodi obogaćeni su neophodnim nutrijentima pružajući enegriju koja ti je neophodna, a kompaktna pakovanja 7RUN proizvoda omogućavaju lako nošenje i konzumiranje.
„Naša vizija je da stvorimo bolju budućnost za sve ljude u Srbiji i regionu, kroz pružanje visokokvalitetnih zdravih grickalica koje će biti sinonim za nutritivno bogatstvo i izvanredan ukus. Radimo na stvaranju portfolija proizvoda koji će zadovoljiti različite ukuse i preferencije naših kupaca, istovremeno se pridržavajući najviših standarda kvaliteta i bezbednosti. Želimo da postanemo brend koji inspiriše pozitivne promene u ishrani i doprinosi zdravijem načinu života naših potrošača.Kroz našu misiju i viziju, nastojimo da izgradimo poverenje kod naših kupaca, partnera i zajednice u Srbiji i regionu. Radimo sa strašću prema promovisanju zdravlja i dobrobiti kroz naše proizvode i usluge, uz istovremeno održavanje održive i odgovorne poslovne prakse“, kazali su iz ove kompanije.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.