Zahvaljujući sugestijama građana JKP Mediana očistila otpad pored kontejnera. Prijavljujte probleme, poručuju Nišlijama
U JKP Mediana ističu da im je jako bitna saradnja sa građanima. Prioritet su njihve primedbe, predlozi i sugestije. Zato su kažu otvorili nekoliko kanala komunikacije sa građanima. Nišlije ovom komunalnom preduzeću mogu da se obrate preko aplikacije „Ekolovac“, na sajtu ovog preduzeća mogu da „Prijave problem“, a tu su i brojevi telefona i mejl adrese.
„Na svaki prijavljeni problem reagujemo odmah i u skladu sa time koliko je vremena potrebno rešavamo primedbe građana“, kazali su u Mediani i dodali da u 80 posto slučajeva prođe manje od 24 časa od prijave problema do rešenja.
Tako su nedavno uklonili otpad koji se nalazio pored kontejnera u ulicama Patrisa Lumumbe, Naserovoj, Branka Miljkovića…
„Takođe smo uklonili i mini divlju deponiju u ulici Dr Miodraga Lazića, odmah po prijavi“, dodaju.
U ovom preduzeću apeluju svim nesavesnim građanima da otpad ne odlažu pored kontejnera, jer je to kažnjivo i ruži nam grad kao. Oni se zahvaljuje i svim savesnim građanima koji im ovakve probleme prijavljuju.
Podsećaju i da su pokrenuli sveobuhvatnu anketu kako bi angažovali građane i prikupilo njihove stavove i sugestije u vezi sa ključnim aspektima komunalnih usluga. Anketa se fokusira na teme kao što su reciklaža, divlje deponije, javna higijena, sakupljanje i transport komunalnog otpada, kao i očuvanje zelenih površina.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
Грађани треба да од одлажу смеће у контејнере а не сугеришу ! Ово је ипак град у коме важе одређена договорена правила о комуналној култури !
Nema vise gradjana, medju stanarima zgrada a nikad nije bilo ni medju radnicima Medijane !