Trgovinski menadžment marketing u praksi
Na niškom Ekonomskom fakultetu održana je „virtuelna“ nastava u saradnji s FMCG samitom i časopisom InStore. Tema je bila “ Strategija razvoja trgovinskog sektora u regionu i Republici Srbiji“, a skupu je prisustvovalo oko 500 učesnika.
Teme skupa su bile trgovina i njeno mesto u privrednom razvoju zemlje, zaštita potrošača, standardi kvaliteta ISO 9000, ISO 14000, HACCP standardi, virtuelna trgovina, upravljanje potrošačima-dobavljačima, promociono-komunikacioni miks, konkurencija i marketing menadžment.
“Studenti Ekonomskog fakulteta u Nišu, koji izučavaju grupu predmeta iz trgovine, imali su priliku da čuju mišljenja marketing-menadžmenta internacionalnih trgovinskih kompanija, lidera u regionu i EU”, rekao je dr Sreten Ćuzović, redovni profesor ovog fakulteta i redovni član Naučnog društva ekonomista Srbije (NDES).
Skup je bio interaktivan, studenti su imali mogućnost da postavljaju pitanja marketing menadžerima trgovinskih kompanija, koji su odgovarali , pa je to bila svojevrsna ekperimentalna vežba za sve učesnike skupa.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.