Telefonski centri za pružanje psihološke prve pomoći na daljinu
Crveni krst Niš realizuje projekat za pružanje psihološke prve pomoći namenjen našim najstarijim sugrađanima, osobama sa invaliditetom i njihovim neformalnim negovateljima kojima je ta vrsta pomoći potrebna tokom COVID-19 i budućih kriza.
“Korona virus i situacija sa kojom se suočavamo uticala je na sve generacije, a posebno na starije. Sa ciljem jačanja međugeneracijske saradnje i pomoći ugroženima, pokrenuta je nova telefonska linija. Pozivom našeg kol centra građani mogu da se informišu o merama zaštite od korona virusa, imunizaciji, o službama koje pružaju podršku i zaštitu od nasilja, da poslušaju savete volontera i tako brinu o svom mentalnom zdravlju”, kažu u organizaciji Crveni krst Niš.
Telefonski call centar dostupan je od 9 do 13 h svakog radnog dana. Broj telefona je 018/511-319.
“Saslušaće Vas naši obučeni volonteri koji će Vam pružiti adekvatne i korisne informacije. Brinimo jedni o drugima i pružimo podršku u trenutnoj situaciji!”, poruka je sugrađanima iz Crvenog krsta Niš.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
Par puta sam bio na ivici da nekog kontaktiram, bilo preko skajpa bilo preko telefona i nekako sam se zakocio jer se drzim tradicije, voleo bih da procitam necije iskustvo ko je koristio o9vaku pomoc, pa mozda i prevagne.