Virus KoronaZdravlje

Telefonski centri za pružanje psihološke prve pomoći na daljinu

Crveni krst Niš realizuje projekat za pružanje psihološke prve pomoći namenjen našim najstarijim sugrađanima, osobama sa invaliditetom i njihovim neformalnim negovateljima kojima je ta vrsta pomoći potrebna tokom COVID-19 i budućih kriza.

 

“Korona virus i situacija sa kojom se suočavamo uticala je na sve generacije, a posebno na starije. Sa ciljem jačanja međugeneracijske saradnje i pomoći ugroženima, pokrenuta je nova telefonska linija. Pozivom našeg kol centra građani mogu da se informišu o merama zaštite od korona virusa, imunizaciji, o službama koje pružaju podršku i zaštitu od nasilja, da poslušaju savete volontera i tako brinu o svom mentalnom zdravlju”, kažu u organizaciji Crveni krst Niš.

Telefonski call centar dostupan je od 9 do 13 h svakog radnog dana. Broj telefona je 018/511-319.

“Saslušaće Vas naši obučeni volonteri koji će Vam pružiti adekvatne i korisne informacije. Brinimo jedni o drugima i pružimo podršku u trenutnoj situaciji!”, poruka je sugrađanima iz Crvenog krsta Niš.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Jedan komentar

  1. Par puta sam bio na ivici da nekog kontaktiram, bilo preko skajpa bilo preko telefona i nekako sam se zakocio jer se drzim tradicije, voleo bih da procitam necije iskustvo ko je koristio o9vaku pomoc, pa mozda i prevagne.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button