Promo

Reciklirajte u Lidlu – tako donirate fondaciji BUDI HUMAN

Svaki komad koji ubacite u reciklomat ide za pomoć korisnicima fondacije "Budi human"

Reciklomat za plastične flaše i limenke postavljen je u hipermarketu Lidl na Vizantijskom bulevaru, svakim ubacivanjem predmeta donira se po 5,00 dinara humanitarnoj fondaciji „Budi human“.

Koliko je važna reciklaža i manja upotreba plastične ambalaže, najbolje znaju u ovoj kompaniji koja je za samo godinu dana, uštedom od samo jednog PET poklopca na ambalaži za kiselo mleko „olakšala“ planetu za 12 tona plastike. 

Ušteda na poklopcu za kiselo mleko; Foto: Niške Vesti

Ekološko-humanitarni projekat „Dobro se reciklažom vraća“ treba da u što većem broju podstakne Nišlije da vrate PET ili ALU ambalažu pića u aparat postavljen u prvootvorenoj Lidl prodavnici u Nišu. Korist od ovakvog projekta je dvosmeran da se njime čuva životna sredina, a sa druge strane pomaže ljudima kojima treba pomoć u lečenju a jesu u na spisku fondacije „Budi human“.

Za svaku vraćenu PET ili ALU Lidl ambalažu ubačenu u aparat, po komadu, kompanija Lidl donira 5,00 dinara fondaciji, taj obračun radi se na kraju svakog meseca.

U Nišu je za sada postavljen prvi a u Novom Sadu još dva ovakva reciklomata, iz Lidla očekuju da će navike Nišlija biti takve da će u sve većem broju koristiti ovaj reciklomat kako vreme odmiče a svest građana o reciklaži bude rasla.

PET ili ALU ambalaža treba da bude od proizvoda kupljenih u Lidl prodavnicama kako bi sistem mogao da prepozna bar kod. Reciklomat ne prihvata ambalažu koja ne ispunjava nekoliko važnih uslova: ambalaža mora da bude prazna, da se stavi u odgovarajući položaj i mora da bude u osnovnom obliku, ne savijena ili „zgužvana“.

Ambalaže od kartona, stakla, mleka i nealuminijumske limenke neće biti prihvaćene i reciklomat daje i pismena obaveštenja da takav proizvod ne prihvata. 

U reciklomat može da se ubaci PET ambalaža zapremine od 0,5l do 3l i limenke od alkoholnog i bezalkoholnog pića, uz obavezan uslov da su kupljene u Lidl prodavnicama.

„Na ovaj način želimo da motivišemo građane da se aktivno uključe u ekološke inicijative, obzirom da reciklažom čuvamo resusrse, energiju i uopšteno, našu planetu. Sistem povrata ambalaže u Lidlu je jednostavan, pa potrošači pri svakom odlasku u kupovinu mogu da od nečeg što je ranije bio otpad, naprave dobro delo za prirodu i društvo“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.

Projekat „Dobro se reciklažom vraća“ je nastao da podigne svest o ekološkim izazovima današnjice, a izrastao je iz Lidlove globalne strategije „REset Plastic“, koja nastoji da kroz različite inicijative uključi i edukuje potrošače o odgovornom odnosu prema plastici. Ovaj put, potrošačima je obezbeđena i dodatna motivacija – donacija od 5 dinara za pomoć osobama sa zdravstvenim problemima fondacije „Budi human“.

Foto: Lidl Srbija

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa više od 12.000 prodavnica. U Srbiji je prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnica u 35 gradova širom zemlje.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pročitaj i :
Close
Back to top button
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com