Društvo

Rade posao koji vole UZ OSMEH, zato dolaze NAGRADE

Na 98,3 MHz slušamo najbolje džinglove i reklame, krivci su ovi  kreativni ljudi koji rade na najslušanijem radiju u gradu. Da su oni najbolji govore nagrade i priznanja za koja uskoro neće biti mesta u njihovim prostorijama, odakle se širi pozitivna energija Bankerovaca.

Da su ove Nišlije među najboljima u Srbiji potvrđuju i u Udruženju radio-stanica RAB Srbija koje svake godine, već šesti put organizuje izbor za najbolje radijske reklame i džinglove. Ime priznanja je simpatično i simbolično VRABAC, svake godine oni sakupljaju svoje vRABce, i kako izgleda uskoro će to biti čitavo jato jer oni neumoljivo grabe napred.

Ko je bio najbolji ove godine odlučivali su Rade Santrač, kompozitor i dizajner zvuka, Nebojša Jakovljević, direktor Muzičkog centra Kragujevac i član grupe Osvajači i Dejan Ilić-Idekius, muzički producent.

Niški Naxi Banker radio osvojio je ukupno četiri vRABca. Jednu bronzu, srebro za  identifikacioni džingl, za Štikliranje sa Jelenom Đorđević i dva zlata. Zlatnim priznanjem nagrađene su reklame do 20 i 40 sekundi.

“Raduje me da posle toliko godina i stalnog unapređivanja rada, kako programskog  tako i produkcijskog, jesmo među najboljima u zemlji kada su radio reklame u pitanju“, kaže za Niške Vesti Mario Radojković, direktor Naxi Banker radija.

Pokušali smo da od njega “ukrademo” recept kako se to prave najbolje reklame, a on kaže jedino je važno da se posao koji se radi istinski voli.

“Pod brojem jedan nikog ništa ne teramo…razlog je možda u tome što svi zaposleni na našem radiju rade ono što zaista vole – to je ono najvažnije, mada tu dolazi i svakodnevno usavršavanje kao i usavršavanje na brojnim seminarima”, kaže Radojković.

Radio dani dva puta godišnje, okupe stručnjake iz Evrope, čitave bivše Jugoslavije, Amerike i Engleske, to je ono pravo mesto gde oni bruse svoj zanat.

“Svi ti ljudi imaju šta da kažu na temu produkcije, marketinga i prodaje. Mi se trudimo da sve to pratimo i naučimo nešto novo jer želimo da pratimo svetske radio standarde i nadam se uspevamo u tome”, kaže direktor najslušanijeg radija u gradu na Nišavi.

Ti susreti nam pomognu da iznađemo rešenja za svoje ili nečije druge probleme, dodaje.

Broj nagrada nije merilo uspeha i uveren je da će jača konkurencija sve njih naterati na kvalitetniji rad.

“Ne bih da merimo kvalitet produkcije u broju osvojenih nagrada, voleo bih čak da osvojimo manje jer će to značiti da je kompletna radio produkcija u zemlji porasla. Produkcija reklama i uopšte radijska produkcija zavisi od mnogo faktora. Prvo od opreme koja je strašno skupa, od ljudi koji su od slučaja do slučaja skupi ili ne do kreativnih ideja za šta ne treba novac. To je nešto što svi imamo u svim medijima koliko god da je teška situacija. Ono što možemo da radimo je da budemo kreativni za početak. A tim Banker radija je  zaista kreativan i srećan jedan tim”, kaže uz osmeh Mario.

Smeh je ono što tera na bolji i predaniji rad, jer samo tako naviru one dobre kreativne misli, uveren je direktor.

“Mi skoro čitavo radno vreme provodimo u dobrom raspoloženju, pored toga što  zaista puno radimo mi se puno i smejemo – možda odatle crpimo onu pozitivnu energiju. Nagrade koje smo osvojili su rezultat rada celog tima koji se širi i povećava i nadam se da ćemo uskoro biti brojniji samim tim i kreativniji”, završava Mario.

Redakcija Niških Vesti, čestita kolegama i ovu nagradu, u želji da ih bude više

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com