NOVE KLUPE zatrpane smećem, počupano cveće…sramota je! (FOTO)
Ni čitav jedan dan nije mogao da prođe a da amfiteatar kod spomenika Šabanu Bajramoviću na keju kraj Nišave bude lep i čist, onako kako dolikuje velikom gradu kao što statistika „kaže“ za Niš da jeste.
Akcije kompanije Unilever u okviru kampanje „Cif čisti Srbiju“ kao da mladim Nišlijama, koji u najvećem broju uveče sede na keju, ništa ne znače. Iako su juče postavljene nove klupe, kante i očišćeni grafiti – jutro na keju, uvek je isto.
Ružna slika zatrpanog amfiteatra naljutila je Nišlije koji su jutros pre sedam sati prošli samim centrom grada.
Tužno je i to što počupano cveće iz obližnjeg parka završi na keju.
Već u 7 sati došli su komunalci JKP „Mediana“ i prionuli na posao. Njih četvoro bore se i po nekoliko sati svakog jutra da „demoliran“ kej vrate u pristojno stanje.
SRAMOTA JE, priznaćete!
Podizanje svesti o značaju čistoće i higijenskih navika, ne samo u domovima već i širem okruženju, glavni je cilj ovogodišnje akcije, koja je počela u Pančevu, a sprovodi je kompanija Unilever. Akcija „CIF čisti Srbiju“ traje još 2014. godine.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.