Društvo

KLER postaje uprava, Niš će ih imati ukupno osam

Umesto šest gradskih uprava i Kancelarije za lokalni ekonomski razvoj (KLER), Grad Niš imaće od 1. januara 2025. godine ima osam gradskih uprava, rečeno je na sednici Veća grada Niša. Vršilac dužnosti gradske Uprave za organe grada i građanska stanja Marina Janković kazala je da će postojati dve potpuno nove uprave.

Imaćemo gradsku Upravu za zajedničke poslove, informaciono-telekomunikacione tehnologije i gradsku Upravu za lokalni ekonomski razvoj i investicije. To su suštinske promene s obzirom da kancelarija za lokalni ekonomski razvoj praktično statusno menja svoj položaj sada i objedunjenje i investicije i lokalni ekonomski razvoj u jednu cellinu kroz novu gradsku upravu“, izjavila je Janković.

Ona je kazala da je bilo primedbi Državne revizorske institucije na KLER u statusnom smislu i bilo je primedbi da su investicioni tokovi poslovi koji ulaze u nadležnost gradske uprave, tako da nakon najnovije izmene DRI neće moći da ima bilo kakve primedbe.

Što se tiče zajedničkih poslova, dodala je Janković, odnosno tekućeg, redovnog i vanrednog održavanja objedinjuju se svi ti poslovi koji su bili u nekoliko uprava u novu Upravu za zajedničke poslove, što je takođe slučaj i sa informaciono-komunikacionim tehnologijama.

Predstoji nam veliki izazov ne samo za grad Niš, već za sve lokalne samouprave i državne organe, a to je E-pisarnica i upravo zato je odluka rukovodstva grada da sve IT usluge budu na jednom mestu, a to će upravo biti u gradskoj Upravi za zajedničke poslove i informaciono-komunikacione tehnologije“, objasnila je Janković.

Prema njenim rečima, gradska Uprava za organe grada i građanska stanja, u svom nazivu ubuduće će imati „ljudske resurse“, jer se upravo ta upravi bavi ljudskim resursima za sve organe i službe grada. Kako je kazala Janković, u Gradskoj upravi za imovinu, privredu i zaštitu životne sredine stožer je imovinsko pravni deo koji se tiče privrede i zaštite životne sredine.

Imaćemo Upravu za finansije, lokalne i javne prihode. To je sadašnja Uprava za finansije koja objedinjuje finansije, javne nabavke i lokalnu poresku administraciju. Gradska Uprava za planiranje i izgradnju to je dosadašnja Uprava za građevinarstvo. Imaćemo gradsku Upravu za komunalne delatnosti, poslove inspekcije i komunalne milicije jer je intencija da se komunalnim redom bavimo na mnogo višem nivou nego da sada. Imaćemo i gradsku Uprava za socijalnu i porodičnu zaštitu, obrazovanje, kulturu i sport. Ovo je zapravo Uprava za društvene delatnosti. Izuzeli smo IT poslove koji su nekada delom bili u toj upravi, a zovemo je tako da bi i javnosti bilo jasno šta su sve društvene delatnosti“, kazala je Janković.

Ona je kazala da predlog odluke o formiranju gradskih uprava treba da bude upućen u skupštinsku proceduru, a primenjivaće se od 1. januara 2025. godine, kao i budžet i kadrovski plan za narednu godinu.

U perspektivi, dodala je, ima veoma malo prostora što se novih zapošljavanja tiče.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

4 Komentara

  1. Više gradskih uprava za navodno rešavanje gradskih i gradjanskih problema, više izvlačenje para od poreza i ostalih reketaskih dažbina od gradjana Niša i okoline.

  2. Kad se nesto smisljalo, da se uhlebe kadrovi i da nista ne rade lupalo se na sva zvona, da treba! Sad kad ne znaju sta ce sa njim, svaka garnitura mu menja status, da uhlebljenici i neradnici ne bi ostali bez budzetskih plata!

  3. A u privatnim firmama radiš sve, od pisrnice do savetnika. Ja jesam za podelu rada ali ovo sve postaje besmisleno jer ne vide se rezultati. Samo vidiš gradsku upravu da sedi u kafićima na tzv.pauzi po celo prepodne.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com