JKP Tržnica: „Prijavi problem“- mogućnost bolje komunikacije i prijavljivanje problema na pijacama u Nišu
Direktor JKP „TRŽNICA“ Niš Goran Đorđević zajedno sa svojim saradnicima, u neposrednom kontaktu sa korisnicima pijačnih usluga upoznao ih je sa mogućnostima bolje komunikacije i prijavljivanja svih problema uočenih na pijacama na teritoriji grada Niša, navodi se u saopštenju ovog preduzeća.
Tom prilikom je vršena i podela flajera sa detaljnim uputsvom kako iskoristiti nove mogućnosti koje pruža nova veb aplikacija.
Sve prijave mogu se uputiti putem sajta www.trznicanis.rs, odnosno putem aplikacije „Prijavi problem“ www.trznicanis.rs/report
Takođe je uputio poziv da korisnici usluga svojim predlozima i idejama pomognu boljem i uspešnijem radu preduzeća, jer su ciljevi isti i korisnika usluga i menadžmenta preduzeća.
Pored ostalog upoznao je prisutne da se na sajtu preduzeća nalazi pijačni barometar cena sa svih pijaca grada Niša, koji se dnevno ažurira.
U planu je da se u narednom periodu obiđu i ostale pijace i da se zakupci upoznaju sa mogućnostima koje pruža nova veb aplikacija.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.