Politika

BRANISLAV JOVANOVIĆ: „Šminka“ asfalta dolazi na naplatu

„Ulica Vojvode Putnika je primer kako ne treba raditi. Smatramo da ova ulica i sve ono što je prethodilo njenoj rehabilitaciji treba da se izučava na niškom Univerzitetu. U svakom slučaju, bolje neka bruka ostane u Nišu da se ne širi dalje šta se uradilo na ovoj lokaciji. Ulica Vojvode Putnika je dokaz loše organizovane i nesposobbne lokalne vlasti. To nije pojava već jedno stanje koje traje u našem gradu čitavu deceniju. Ne mogu da rehabilituju jednu jedinu ulicu kako valja, o izgradnji nećemo ni da pričamo, uradili su jedan novi bulevar, a mi devet novih bulevara, tu se vidi jasna razlika između nas i njih“, kaže Branislav Jovanović, odbornik koalicije „Niš, moj grad“ u Skupštini Grada Niša.

 

Foto: Koalicija Niš, moj grad

Njegov kolega, odbornik u opštini Palilula iz ove koalicije, Aleksandar Živadinović, kaže da su čelnici grada u martu najavili da će rekonstrukcija i izgradnja ove ulice trajati nekih 60 dana.

„Međutim, evo na početku novembra imamo nezavršene trotoare na koje se žale nastavnici i đaci osnovne škole Kralj Petar Prvi, ali i ostale Nišlije. Urađen je jedan sloj asfalta, ali nemamo završen projekat. Pompezno su najavljivali biciklističke staze, a ne mogu ni sto metara da završe. Do 2012. godine urađeno je preko 20 km biciklističkih staza, poslednjih deset godina ništa“, objašnjava Živadinović.

Foto: Koalicija Niš, moj grad

Branislav Jovanović podseća da je u njihovo vreme urađen bulevar Vojvode Mišića sa mostom na Nišavi, bulevar Medijana sa mostom na Nišavi i drugi, zatim kapitalne ulice  kao što je Nišavska, Petra Aranđelovića gde, kako kaže, fali drugi sloj, Zetska ulica i mnoge druge.

„Oni se šesti mesec muče sa ovom ulicom da je rehabilituju, još tvrde da je završena.  Jednu poštenu novu ulicu nisu izgradili i vidite to ostavljaju za narednu godinu. Jednu školu u našem gradu rade 11 godina“, zaključuje Jovanović i dodaje na kraju:

„Smatram da ovaj primer sa ulicom Vojvode Putnika treba da budi snagu Nišlija i da dobro razmisle kome će dati svoj glas na narednim lokalnim izborima, jer nam je dosta eksperimenata. Ovo je treći mandat koji Srpska napredna stranka u našem gradu koristi za ličnu promociju, slikanje za medije i „šminkanje“ asfalta ili se vozikaju karavanima po selima da pokažu da su vredni, a narod trpi. Nažalost, u trci za sigurne glasove potpuno su zaustavili razvoj grada.“

Foto: Koalicija Niš, moj grad

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

2 Komentara

  1. Nije cvećka bio ni Jovanović i oni su krali dosta i grabili za svoje džepove ali je za ove sada potpuno u pravu.Nemaju pojma,ni znanja ni strategije.Čitav grad je prepun rupa,ulice se iseku zbog nekih cevi i to posle stoji neasfaltirano mesecima.Primera radi,u Niškoj banji ulica Jovana Popovića je katastrofalno loša a Kraljevića Marka se tek sad radi,iskopali za kanalizaciju i odsekli pola parkinga.Ko zna kada će to regulisati i da li će biti kako bi trebali ili će samo prikrpiti.Prošle godine su nasipali onaj grebani asfalt u Novoprojektovanoj,između Sinđelićeve i Radikinskog puta,nisu ga ni valjkom poravnali i obećeli da će sve završiti na proleće.Prošlo je i proleće i leto,evo i jesen će uskoro proći a nisu se ni pojavili.Inače i ta Sinđelićeva je katastrofa,od broja 80 do Radikinskog puta se jedva i pešice prolazi koliko ima rupa i raznih slojeva koje su krpili izuzetno loše.Verovatno se čekaju novi izbori,ne bi li nešto počeli da rade.

  2. Zašto ne napravite pravu reportažu o ul. Vojvode Putnika haosu strave i užasa o njoj i oko nje ?
    Ovaj tekst je više o promociji g-dina Jovanovića, šta su oni šta su ovi uradili, bez suštine glavnog problema.
    Naime, u istoj je pušten saobraćaj, pre desetak dana,za motorna vozila posle tzv rekonstrukcije koja je probila sve rokove.
    Saobraćaj je pušten od Apelacionog suda do raskrsnice ulica Vojvode Putnika, Đure Jakšića i Trebinjske i još nekih 78-80metara duže.
    Strava je kako je u istoj omogućen saobraćaj bez završetka svih radova, bez još jednog sloja asfalta tzv.habajućeg sloja, bez obeleženih pešačkih prelaza,bez uličnog osvetljenja, bez završenog kružnog toka na pomenutoj raskrsnici (gde su neka bili semafori) i ono što je NAJSTRAŠNIJE bez završenih trotoara ,sa obe strane kolovoza, za pešake.
    Raskopani trotoari sa iskopanim kanalima kojima ne može da se hoda pa su pešaci primorani da idu kolovozom.
    NAPOMINJEM da se u ulici nalazi škola Kralj Petar i da ogroman broj dece mora da ide kolovozom do škole, posebno u poslepodnevnim tj večernjim satima kada se vraćaju jer NEMA ULIČNOG OSVETLJENJA A DECA IDU KOLOVOZOM, a i da ne znaju i ne mogu preći ulicu jer nema obeleženog pešačkog prelaza a i semafor kod škole koji je to omogućavao je uklonjen. Dešavalo se da deca prelazeći ulicu u žurbi upadnu u iskopane kanale na trotoaru, velikom srećom bez povreda.
    Užas i strava u jednoj od najprometnijih ulica kojom prolaze ne samo putnička vozila, već i veliki broj autobusa za prigradska naselja pa i obližnje gradove, ogroman broj teretnih vozila i kamiona ka stovarištima, deponiji u tom delu grada.
    Posebno kada su verski praznici i kada 70 posto građana obilazi Novo groblje.
    Zar treba (ne dao Bog) da se desi neka tragedija, pa da se ova gradska oligarhija uzme u pamet i baci akcenat na krucijalne stvari i rak rane ovoga grada.
    Pozdrav u nadi da će te posvetiti pažnju ovom velikom problemu.
    Milan V Veljković

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pročitaj i :
Close
Back to top button
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com