Ekonomija

EPS ponovo produžio rok za plaćanje novembarskih računa, elektronsko plaćanje od sledeće nedelje

Izvršni direktor snabdevanja u Elektroprivredi Srbije (EPS) Radovan Stanić izjavio je danas da je EPS odlučio da produži rok za plaćanje novembarskog računa za struju do 29. januara, do kada će građani moći da ostvare popust od pet odsto.

„Svi kupci koji do tada izmire račune, moći će da ostvare popust od pet odsto. Smatramo da na taj način izlazimo kupcima u susret, jer ne smeju trpeti zbog naših problema, koji su uzrokovani hakerskim napadom“, rekao je Stanić za RTS, dodajući da će decembarski račun stići na vreme.

Prema njegovim rečima, intenzivno se radi na tome da se omogući elektronsko plaćanja računa za struju, a očekuje se da će sledeće nedelje početi da radi portal „Uvid u račun“.

„Očekujemo da ćemo tokom sledeće nedelje biti u prilici da saopštimo da portal ‘Uvid u račun’ radi. Akcenat je na povećanju bezbednosti okruženja da bi podaci kupaca bili zaštićeni“, rekao je Stanić.

Ukazao je da se EPS oporavlja od sajber napada u decembru, koji je otežao isporuku i naplatu novembarskog računa za struju domaćinstava.

Stanić je naglasio da IT stručnjaci EPS-a maksimalno rade na zaštiti sistema i podataka, ali je podsetio da tog preduzeća ne sprovodi istragu zbog hakerskog napada.

Poručio je da je prioritet u ovom trenutku postizanje bezbednosti sistema i podataka.

Stanić je dodao i da je EPS pre Nove godine odštampao i isporučio račune za struju domaćinstvima „Pošti Srbije“, kao i da očekuju da su ovih dana stigli na prave adrese.

Napomenuo je i da hakerski napad nema veze sa načinom obračuna, koji je posledica očitavanja brojila za mesec dana, ističući da je zasad otežano rešavanje reklamacija.

„Građani mogu reklamirati račune za struju pisanim putem na šalterima EPS-a. Kad god je podnesu, biće razmatrana s dužnom pažnjom“, ukazao je Stanić.

Istakao je da su popusti i olakšice obračunati najugroženijim građanama i penzionerima i za oktobarski i novembarski račun za struju.

„Ako neko nije dobio popust, može podneti reklamaciju. Niko neće biti oštećen, ako je bilo problema“, objasnio je Stanić.

Govoreći o naplati, Stanić naveo je da, s obzirom na situaciju, u EPS-u nisu nezadovoljni.

„Građani razumeju situaciju, odazivaju se i plaćaju račune. Odbranićemo se od sajber napada. Molimo za strpljenje i zahvaljujemo se na razumevanju“, zaključio je izvršni direktor snabdevanja u EPS-a Radovan Stanić.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com