Niš pokreće turizam u celoj Jugoistočnoj Srbiji
Turistička organizacija Niša i Regionalna privredna komora u Nišu objedinjuje rad postojećih turističkih udruženja, hotelijera, ugostitelja i turoperatera kako bi se u narednom periodu poboljšao kvalitet turističke ponude u Gradu, ali i formirala turistička pounda za celu Jugoističnu Srbiju. Već je započeta turistička promocija Niša sa avio kompanijom Ryanair, a u planu je i standardizacija usluga TON-a, ulaganje u kongresni turizam i mnogih drugih dodatnih sadržaja, po uzoru na turističku regiju na severu i zapadu Srbije, kaže direktor TON-a Uroš Parlić.
Na osnovu zvaničnih podataka Republičkog zavoda za statistiku evidentiran je kontinuirani porast broja turista i broja noćenja u Gradu Nišu za poslednje dve godine za 10 odsto, a realno je očekivati da će se ovakav trend nastaviti i sledeće godine, posebno zbog povećanja broja letova sa aerodroma „Konstantin Veliki“.
Zbog toga je važno da se razvija turistička regija Jugoistočne Srbije kako bi se privukli domaći i strani gosti u naš kraj, rekao je na sastanku sa hotelijerima, ugostitelja i turoperatera u Regionlanoj privrednoj komori Niš, direktor Turističke organizacije Niša, Uroš Parlić.
„U ovoj godini beležimo 150.000 noćenja turista u Nišu, ne računajući avgust kada je zbog raznih kulturnih manifestacija Niš najposećeniji. Cilj našeg sastanka sa svim subjektima iz oblasti turističke privrede je da objedinimo delovanje i formiramo kompletnu ponudu turističke regije Jugoistočne Srbije. Već je započeta dvomesečna turistička promocija Niša sa avio kompanijom Ryanair za turiste iz Nemačke, Italije, Češke i Austrije“, kaže direktor Turističke organizacije Niša, Uroš Parlić.
Standardizacija turističkih usluga koja će se ogledati u ponudi na barem dva jezika, bilbord kampanji na jugu i jugoistoku zemlje, kao i u oživljavanju turizma za one koji su željni avantura ne samo u Nišu, nego i u okolnim gradovima i opštini biće benefiti regiona, dodaje Parlić.
„Važno je da se prepoznamo kao profesionalci i formiramo sektorske asocijacije u oblastima hoteljerstva, ugostiteljstva i touroperatera koji će ponuditi bolji kvalitet usluga, niže cene što će omogućiti mnogi kapaciteti koji godinama nisu funkcionisali, kao što su hoteli „Nais“ i „Ambasador“ koji imaju nove vlasnike, a investitori su zainteresovani i za hotele Srbija turista u Niškoj Banji, a jedan potencijalni investitor je već izašao sa ponudom za izgradnju Akva parka u Nišu“, objašnjava Parlić.
U definisanju plana aktivnosti razvoja turizma na jugositoku zemlje pomoćiće Regionalna privredna komora Niš koja od sledeće godine postoje deo jedinstvenog komorskog sistema Republike Srbije.
„Novi sistem Privredne komore će da omogući efikasnije delovanje prema resornim ministarstvima i institucijama i imaćemo više ovlašćenja da konkretno pomažemo u razvoju privrednog ambijenta u oblasti turizma. Na inicijativu TON-a uključićemo i nove privrednike za turističku ponudu Niša“, kaže Velizar Tasić, rukovodilac Sektora za usluge Regionalne privredne komore Niš.
Mapa dobrog provoda Jugoistočne Srbije mora biti dostupna turistima iz Evrope što pre, jer vole da putuju, imaju naviku da uče, umeju da uživaju u hrani i prirpdnim lepotama našeg kraja i za njih je interesatno da dođu u naš kraj, što će se zajedničkim snagama i ostvariti, zaključeno je na sastanku u RPK Niš.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.