Društvo

DOGOVOROM do rešenja problema

Novi direktor niške Elektrodistribucije ima ustaljenu praksu da razgovara sa građanima. Svi koji su spremni na dogovor i kompromis, mogu da pronađu rešenje.

Na prijem kod direktora niške Elektrodistribucije građani su već navikli, a kroz razgovor sa njim i njegovim saradniicima, mnogi su veoma brzo došli do rešenja problema.

“Pre par dana sam tražio prijem i evo, danas sam već tu. Posle razgovora sa menadžmentom preduzeća rešio sam problem priključka i izuzetno sam zadovoljan ovakvim načinom rada jer je brz i efikasan. Posebno sam zahvalan direktoru Bobanu Džuniću koji me je pazljivo saslušao i uputio na ljude koji su razumeli i reagovali odmah”, kaže Vlastimir Stanojević, jedan od Nišlija koji je tražio pomoć.

Direktor Elektrodistribucije Niš Boban Džunić ovakav način rada sa građanima smatra vrlo korisnim jer se uspostavlja bolja komunikacija između Distribucije i kupaca, nagomilani problemi se rešavaju efikasnije i brže, a obe strane su zadovoljne.

14191635 10202091605767784 1153379681 o“Svi problemi, međutim, nisu rešivi na ovom mestu. Moguće je rešavati samo one koji se ne kose sa zakonom i ne krše pravila ove kuće. Zelim da ponovim da su ovde svi jednaki, građani i pravna lica, čak i zaposleni u Elektrodistribuciji. Za sve njih važi isto pravilo – Zakon mora da se poštuje, a rešenja traže u propisanim okvirima”, rekao je Džunić za Niške Vesti.

Neovlašćena potrošnja ili krađa struje je stalno prisutan problem koji Elektrodistribucija, pojačanim angažovanjem, nastoji makar da umanji, ako već ne može da ga iskoreni. Ekipe su stalno na terenu, svakodnevno otkriju poneki slučaj, ali je to još uvek malo u odnosu na štetu koju, i Elektrodistribuciji i građanima koji redovno izmiruju svoja dugovanja, prave nesavesni i neposteni pojednici.

“I na ovom planu nam je preko potrebna dobra saradnja sa građanima koji plaćaju svoje račune i imaju korektan odnos prema Distribuciji. Pozivam ih da nam pomognu da lakše i efikasnije otkrijemo takve slučajeve, jer šteta koja se neovlašćenom potrošnjom nanosi preduzeću, nanosi se i njima. Nanosi se, ustvari, čitavoj državi jer od izgubljenih para na ovakav način mogu da se rekonstruisu mnogi objekti, unaprede usluge i poboljša snabdevanje električnom energijom”, naglašava direktor Džunić.

U toku je i očitavanje brojila, u kojem je saradnja sa građanima, takođe, veoma vazna.

“Ja molim sve Nislije da u narednom periodu omoguće našim ekipama pristup brojilu , jer je to od obostrane koristi. Mi ćemo lakše obavljati posao, a računi građana neće imati greške koje kasnije treba ispravljati”, apel je direktora niške Elektrodistribucije Bobana Džunića.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com