Novine od 1. februara: Uvodi se jednodnevna karta! Stare legitimacije važe, prodaja karata na 35 mesta u gradu
Po ugovoru o javno-privatnom partnerstvu od 2020. godine, uvode se validatori jer je to obaveza Direkcije za javni gradski prevoz da nakon isteka od pet godina uvode uređaje za naplatu prevoza a da to ne bude više preko konduktera.

„Nabavka uređaja i softvera je završena, očekujemo da do kraja nedelje stignu aparati i softver. Naša je obaveza da proverimo da li su prevoznici obezbedili uređaje, što je njihova obaveza po ugovoru. Naša obaveza je da obezbedimo kontrolu, eksternu i internu prodaju karata“, pojašnjava za Niške Vesti Saša Novičević, vd direktora Direkcije za javni gradski prevoz.
Uvođenje validatora podrazumeva menjanje i unapređenje kompletnog sistema kontrole, kupovine karata, naplate prevoza kao i praćenja broja putnika ali i unapređenje nekih linija.

„Ovaj sistem će pomoći da unapredimo polaske i neke linije jer ćemo tako pratiti broj putnika. Nije isključeno da ako se pokaže potreba budu uvedene i neke nove linije, jer nama danas čitav javni prevoz ide kroz centar, možda postoji potreba za još nekim linijama“, kaže on.
On objašnjava da od prvog dana februara Nišlije i gosti grada imaju nekoliko načina da kupe svoju kartu za prevoz.
„Svaki putnik može da kupi beskontaktnu kartu, koju može da dopuni koliko želi, kada uđe u autobus samo je prisloni na validator i ona očita. Kontrolori Direkcije će imati zadatak da uđu u autobus i pregledaju karte. Oni će kod sebe imati uređaje kojima kontrolišu da li je karta očitana“, kaže Novičević.
Pored personalizovane mesečne karte sa slikom i NiCard aplikacije, biće u funkciji i 35 mesta prodajnih mesta u gradu gde možete da kupite kartu za jednu vožnju. Ta prodajna mesta će biti na važnijim tačkama u gradu i na svim početnim stanicama linija.
Watch on TikTok
„Veoma je važno da Nišlije znaju da svi koji imaju važeće legitimacije mesečnih, polumesečnih i subvencionisanih karata, upravo te legitimacije će važiti do isteka. Ako je neko juna izvadio legitimaciju, do juna će mu i važiti. Nakon tog perioda izvadiće svoju personalizovanu karticu i dalje koristiti prevoz“, jasan je Novičević.
Prvi čovek Direkcije najavljuje i da je vrlo blizu i odluka da se u Nišu uvedu jednodnevne karte.
„To je inicijativa gradonačelnika, da ubuduće Niš ima i dnevnu kartu. Siguran sam da smo blizu formiranja jednodnevne karte za sve tri zone, koja će biti pristupačna. Izaćićemo u susret putnicima koji u toku dana koriste nekoliko prevoza u sve tri zone u kojima se Nišlije voze“, kazao je Novičević koji je na direktorskom mestu tek tri meseca i objašnjava da je sitem podložan unapređenju.

„Na ovoj poziciji sam tek tri meseca, za to vreme sam se svojski trudio da sve profunkcioniše kako treba. Ako i bude problema trudiićemo se da svi iz Direkcije budemo na terenu, da razgovaramo sa sugrađanima i razgovaramo o sistemu koji je moguće unaprediti. Svi se u Direkciji danonoćno trudimo da od 1. februara sistem i promene dočekamo spremno. Prvi ću sa građanima da budem u autobusu da proverimo kako sve funcioniše“, rekao je Novičević.
Nakon najave uvođenja novog sistema mnogi kondukteri su već našli novo zaposlenje.
„Kondukteri su zaposleni kod naših partnera Laste, Strele i Niš-ekspresa. Grad se potrudio da ih uputi na druga moguća radna mesta, i mnogi već imaju rešen radni status. Direkcija ne odlučuje gde će oni dalje, a ono što sam čuo od prevoznika jeste da je većina njih preusmerena na druga radna mesta“, završava vd direktora Direkcije za javni prevoz.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
Putnike ćete lako da uredite – za to će vam služiti kontrolori,potrebno je da uredite vozače jer nas voze kao džakove krompira,uvek imaju društvo i razgovor dok voze.Danas oko 10 sati kod Ureda su u isto vreme stala dva autobusa,prvi je bio oko 50 cm od ivičnjaka i iz njega su jedva sišla troje starih ljudi.Drugi je bio oko 70 sm od ivičnjaka.Takođe treba bar pokušati da se u autobusima utiša galama nekulturnih ljudi što zbog ometanja vozača što zbog dovođenja redu istih.Kad tad javni prevoz će morati i kod nas da se dovede redu kao i na Zapadu.
Čekja bre, kartu možeš da kupiš na 35 mesta od toga su 15-20 na početku linija, znači ostaje još 15ak mesta u celom gradu. Šta treba da radimo da idemo peške do mesta za kupovinu karte, alo mozak.
Ako treba da idem peške, šta će mi bus.
Karta mora da može da se kupi na svakom kiosku, pošti itd. inače ništa od toga
Glupost pa nema gde. Najbolje je da karte prodaju kondukteri
Beograde, Brograde… Predsednik gradske opštine Pantelej, master menađžer, zaposlen u vovovodu, postavljen za direktora iavnog preduzeća i posle tri meseca mukotrpnog rada, za koje vreme se svojski trudio da profunkcionišu gradski prevoz i na kraju mu je to i uspelo: od mladih,do predsednika opštine, preko vovovoda, do direktora za regulisanja gradskog prevoza. Čestitamo!
To de zove-duboko ronjenje! Nafali mu i stajling, da ti ne zameri!
U svemu tome je bitno da ste se resili 100 konduktera,koliko para ko uzeo za validatore,to je nebitno to je vaše
Опрема, плус софтвер, 50-ак милиона. Ситница.
Svi na ulice. Besplstan prevoz za Nišlije. Besplatni udžbenici i za Našu Nišku Decu…..
Trebalo je glasati za dr Milica !!!
Eto, mora se postovati nalog iz Beograda, da sponzori-donatori
uzmu narodne pare! Selci i lihvari iz Nis, moraju da postuju odluku sektaskog vrha, inace, zglajzace!
причаш небулозе човече
кондуктери нишекспреса су још у радном односу тако да о упућивању на друга радна места још увек нема говора
а упућивање на друга радна места у другим фирмама је овична превара само да би избегли плаћање отпремнине
пример
кондуктерка нишекспреса добила позив из златног трага да се јави на разговор, саговорнику каже да је на радном месту и да ће доћи после смене
након 10ак минута зове је шеф и каже јој да напусти возило и оде на разговор
јавила се на разговор де су јој после узимања података рекли буквално:
потпишите уговор о споразумном раскиду ,пријавите се на биро а ми ћемо вас звати кад нам буду потребни радници
ластини кондуктери су на колективном годишњем одмору и нико им не помиње опцију упућивања у другу фирму
имали су састанак са београдским руководством ласте де им је речено да неће бити оштећени ни на који начин и биће им понуђене три опције за решавање њиховог статуса
ако и они(ласта)не лажу
Kako ce bake i deke da kupuju karte u prigradskim naseljima?
Samo 35 mesta?
Recimo ja se ne vozim autobusom, ali sam izasao u setnju i pocne kisa, da bih skratio put resim se da idem busom par stanica.
Ja sad moram da trazim prodajno mesto( ako uopste radi u odredjeno vreme) da bih stigao do kuce ? Malo je glupo … Ko drugo ima ljudi koji su koristili mesecne karte jer se voze svaki dan busom, sta sad ? Odracete ih tako sto ce da placaju svaki dan po 2-4 karte da odu od luce do posla i nazad ?