Turistička organizacija Niš – Visit Niš dobila prestižnu nagradu Turistički cvet 2024. za najbolju Turističku organizaciju u Srbiji na proglašenju u Beogradu u organizaciji Turističke organizacije Srbije.
Tami Residence Hotel je nominovan u najbolja tri gradska hotela u Srbiji rame uz rame sa Courtyard by Marriott Belgrade i Hyatt Regency Belgrade.
Niške agencije Aeroturs, Mondorama i Nature travel office su bili kandidati za najbolju agenciju u Srbiji.
Najznačajnija nagrada u turizmu Srbije „Turistički cvet“ dodeljena je danas 39. put najboljima i najzaslužnijima za značajno podizanje kvaliteta turističkih usluga, kao i za doprinos razvoju, unapređenju i promociji srpskog turizma.
Turistička organizacija Srbije je proglasila pobednike za 2024. godinu, među 144 prijavljenih kadidata raspoređenih u 8 različitih kategorija, dok je specijalno priznanje za 2024. godinu dodeljeno specijalizovanoj izložbi EXPO 2027.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović naglasila je da je ovaj događaj način da se izrazi zahvalnost svim saradnicima „koju sa nama ove godine radili, partnerima koji su sa nama učestvovali u različitim projektima, ali i način da se obeleže izvanredni rezultati koje je turizam ove godine ostvario“.
Dobitnici nagrada su Turistički cvet za 2024. godinu su:
Za najbolju turističku organizaciju proglašena je TO Niš.
Za najbolju turističku manifestaciju proglašena je Drinska regata 2024.
Za najbolju turističku agenciju proglašena je Agencija Pro travel DMC, Beograd
Nagrada za najbolji hotel dodeljena je u sledećim podkategorijama:
Nagrada za najbolji hoteli u gradskim srednama pripala je Courtyard by Marriott, Beograd.
Nagrada za najbolji hoteli u banjama pripala je Hotelu Fontana Vrnjačka banja.
U kategoriji Planinski hoteli i ostali pobedu je odneo Hotel Ramonda, Rtanj.
Za najbolji ugostiteljski objekat za smeštaj nagrade su takođe dodeljene u podkategorijama:
Kategorisana seoska turistička domaćinstva i objekti za smeštaj u domaćoj radinosti dodeljena je STD Bukovački mir Aranđelovac
Nagrada za ugostiteljski objekat za smeštaj koji nema obavezu kategorizacije (vinarije, vile, lovačke kuće, salaši i drugi) dodeljena je Vinariji Despotika, Smederevska palanka.
Za najboljeg influensera/blogera proglašen je Antonis Leiv
Za najbolji elektronski ili štampani medij, za predstavljanje Srbije kao turističke destinacije proglašena je Emisija Izazovi avanturu, Balkan trip TV
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
a sta nudi Nis? Cele kulu? Kamenicki vis? Ok kafane i klopa extra, ali to nije turisticka ponuda. I onda turisticka organizacija dobije nagradu, smesno. Nisvil je takodje fenomenalan, ali to traje 4 dana, turizam jednog grada mora i treba da traje 365 dnaa sa svakojakim ponudama. Nazalost, iako sam rodjen u Nisu mislim da je vise nego jadna i siromasna turisticka ponuda Nisa
Vec je napomenuto da bi strategija TON-a bila vidljivija, kada bi se i muzej u Nisu kadrovski ojacao (svestranije delovao). Inace on ima resenja u svojoj sredini.
Sta su znacajno organizovali da bi ovaj nas grad posetilo vise turista? Nista! Ma jel ovo sala da su dobili nagradu. Nista ne rade, pogledajte organizacije po drugim gradovima i mestima. Smesni ste.
Za sta smo dobili, za pse koji ujedaju turiste 🙂 ?
a da, najludje je sto je neka prethodna direktorka TONa izjavila da je Nis medju vodecim evropskim gradovima po turizmu. Evo zivim u Minhenu. Minhen je od oktobar festa, i od koncerata Adel i Coldplaya zaradio 2 MILIJARDE eura, da da 2.000.000.000 eura – to sve u periodu od par meseci. Od ostalih manifestacija i festivala ne znam, ali i ovo je verovatno pola budzeta Srbije. Tako da se ne hvale mnogo i da se ne slikaju kao dobitnici nagrade. Ponuda grada je vise nego jadna i siromasna. Vrhunac da dodju bugari za novu godinu i da napune kafane, i to se broj u posetu stranih turista, WOW, vrh turizma. Ne zanm da li ce neko od ovih „veliakana“ turizma koji su se slikali da malo procitaju ove komenatre pa da se zamisle