Svetski brend broj 1 za nekretine stigao u Niš!
Sa razvojem tržišta nekretnina u Srbiji, menjaju se potrebe i navike samih klijenata, pa se tako sve više koriste i usluge agencija za nekretnine.
Kako je centar našeg trzišta nekretnina u Beogradu, unazad nekoliko godina primetno je sve više dolazaka stranih kompanija (franšiza) na to trzište, što je prouzrokovalo podizanje kvaliteta usluga klijentima, uvođenje najmodernijih tehnologija u poslovanje, profesionalizaciju agenata i potpunu modernizaciju klasičnih agencija za nekretnine.
S obzirom da je trzište nekretnina u Nišu već godinama stabilno, pa čak i u jednom dinamičnom rastu, zaslužilo je da se na njemu pojave takođe najvećo svetski brendovi u nekretninama i podignu kvalitet usluge na viši nivo, jer klijenti to zaslužuju.
Prvi veliki strani brend koji je stigao u Niš je Keller Williams (KW), brend broj 1 i najveća tehnološka kompanija za nekretnine na svetu.
Ova franšiza počela je da posluje na domaćem trzištu nekretnina 2020. godine otvaranjem Market centra u Beogradu.
Sada pored market centra KW Cvetković Roskov u Beogradu, a od 1. septembra 2023. godine počeo je sa radom i market centar u Nišu pod nazivom KW Kalča nekretnine ( ul.Obrenoviceva 1/1).
Otvaranjem ovog market centra region Niša i juga Srbije postao je deo najveće globalne mreže u prometu nepokretnosti koji posluje u 60 zemalja sveta, sa oko 200.000 visokoobučenih agenata u sistemu.
Šta ovu franšizu čini tako jedinstvenom i šta klijenti i investitori mogu da očekuju?
Vodilo se računa o svakom detalju.
„Naš market centar se prostire na 150 m2, u pešačkoj zoni, gde osim radnog dela imamo i konferencijsku salu za odrzavanje edkuacije agentima i prezentacije projekata kupcima u prodajnim danima za naše investitore“, ponosno ističu.
Definitivno, na prvom mestu je tehnologija. Vrhunske aplikacije za klijente i agente, automatizovani CRM softver, AI alati, referal sistem preko koga se mogu kupiti ili prodati nekretninu svuda u svetu gde postoji KW market centar.
Na drugom je oglašavanje nekretnina. Osim svih najbitnijih domaćih portala, oglasvanje se radi i na preko 20 stranih portala.
Društvene mreze i digitalni marketing su budućnost prodaje nekretnina, kao i 3d ture i snimanje dronom i zato KW ima sklopljen ugovor sa FB i Google-om i naše plaćene kampanje na njihovim servisima ubrzavaju proces prodaje i do 30%.
Pokrivenost trzišta juga Srbije nas takođe čini jedinstvenim na trzištu. Kancelarija u Leskovcu već postoji, a agenti u Vranju, Sokobanji i Prokuplju uveliko rade i spremaju otvaranje kancelarija, sto će omogućiti ljudima iz tih gradova da u svom mestu prometuju nekretninama u Nišu ili Beogradu.
View this post on Instagram
I ono na šta smo posebno ponosni, a to su naši agenti. Svi imaju uverenja o položenom stručnom ispitu, svi su visokoobučeni, pohađaju konstatno vrhunske edukacije i treninge koje im mi kao market centar obezbeđujemo, a sve u cilju da klijenti dobiju najbolju uslugu. Rezultati koje prave su vanserijski.
„Zato ovim putem pozivamo one agencije i agente za nekretnine u Nišu, koji žele da razvijaju svoje poslovanje, veštine i da povećaju produkciju, da dođu na informativni razgovor i čuju šta im sve nudi ovaj sistem i model“, poručuju zaposleni.
Misija KW Kalča je legalizacija i uređenje trzišta nekretnina u širem regionu Niša i vraćanje dostojanstva i reputacije profesije agenta za nekretnine.
Više informacija možete pronaći na sajtu, Facebook, Instagram i Tik Tok nalogu.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.