Društvo

Srpska slava – turistički proizvod?

Gradska opština Medijana počinje realizaciju projekta koji promoviše tradicionalne vrednosti države Srbije

Srpska slava mogla bi da bude jedan od proizvoda u ponudi turističkih agencija i ugostiteljskih preduzeća u Srbiji, proisteklog iz Projekta THEMATIC (ADRION-1073) čiju realizaciju Gradska opština Medijana počinje sa još osam partnera iz šest država Jadransko – Jonskog regiona (Italija, Slovenija, Hrvatska, Albanija, Srbija i Grčka).

Ideja koju zastupa najveća niška opština je i da se lokalitet Arheološko nalazište Medijana iskoristi za održavanje manifestacija po kojima je Grad Niš prepoznatljiv – „Nišvila“ i Filmskih susreta.

Foto: GO Medijana

„Na radionici o tematskom turizmu koju su održali slovenački stručnjaci istaknuto je da je vreme pandemije koronavirusa donelo pozitivan trend putovanja i odmora u okviru granica svoje države, da je povećano poverenje u digitalni rad pa i bržu promociju tradicionalnih vrednosti“, poručuju iz GO Medijana.

Projekat je vredan 1,5 miliona evra i realizovaće se u naredne dve godine.

Radionici su prisustvovali predstavnici Nišavskog upravnog okruga, turističkog i ugostiteljskog sektora, kao i ustanova kulture iz Niša i regiona.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close