Politika

REFORMA GRADSKE UPRAVE. Umesto jedne Niš će ih imati više

Gradska uprava pretrpeće određene promene i uveliko se razgovara o tome na koji način će ona biti reformisana kako bi u narednom periodu bila i efikasnija. Gradonačelnica Niša Dragana Sotirovski kazala je da je izvesno de će umesto jedne, ubuduće biti više Uprava.

 

„Trenutno traju dogovori oko toga na koji način će se reformisati Gradska urpava. Uslovi su se stekli jer nam se Statut promenio, a po njemu Grad Niš može da ima najmanje dve uprave. Reorganizacija će zaživeti 1. januara 2021. godine. Koliko će ih imati u narednom periodu još uvek se ne zna, ali ono što mogu da vam kažem u ovom trenutku jeste da će srodni Sekretarijati pripasti određenim upravama. Da li će ih biti četiri, pet, šest, koliko bude situacija nalagala toliko će ih i biti“, istakla je Sotirovski.

Kroz određeni period unazad se pokazalo da funkcionisanje grada Niša sa jednom Gradskom upravom nije dobro, da je sistem dosta trom, ljudi se žale na velike gužve, na nemogućnost dolaska do određenog dokumenta. Podelom Gradske uprave i postavljanjem određenih načelnika na tim pozicijama koji će direktno odgovarati gradonačelniku, lakše će se uspostavljati kontrola po vertikali.

„Uskoro će biti i popunjavanja radnih mesta u upravi, po konkursu, pa ćemo nakon toga videti šta je potrebno činiti. Ljudi koji prirodnom selekcijom odlaze u penziju, na njihova mesta će doći mladi i školovani ljudi, a sve to radimo da nam ozakonjenje ne stoji, da lokalna poreska administracija radi brže, jer su sve to načini na koje se brže puni i gradski budžet, a opet, tim sredstvima Grad Niš kroz određene sadržaje ih vraća građanstvu“, objasnila je Sotirovski.

Gradska uprava mora da profuncioniše i da malo brže radi, zaključila je Sotirovski.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Ključne reči

Povezane vesti

3 Komentara

  1. Gradska vlast na čelu sa gradonačelnikom Niša treba da uradi novu sistematizaciju radnih mesta i smanji broj zapošljenih radnika, koji ionako veoma malo rade službene stavri, više završavaju svoje privatne stavir u toku radnog vremena. Treba oduzeti službena kola u privatne svrhe i u toku radnog vremena za završavanje privatnih stvari. Treba smanjiti plate gradskim većnicima koji veoma malo rade za grad Niš, više su fokusirani na svoje lične interese. Rad na računaru (ne znanje rada na računaru) je glavni problem kadra po opštinama i gradskim upravama.

  2. E moj Pero, vidi se da želiš da bude bolje ali nisi upućen. Niko ne ide službenim kolima od radnika nigde da završava privatne poslove jer vozni park za radnike su rastureni stojadini i jugići, samo se pitaš kad će da stane, pa ti na pamet ne pada da završavaš nešto privatno i da pišeš izjave zašto si tu ostao u kvaru, a ne tamo gde si trebao da ostaneš u kvaru.
    Ako ne veruješ uđi na parking pa vidi sam. I opstinski su slični.
    U gradskoj upravi je manjak radnika po svim evropskim i domaćim standardima, a ono što ih ima, sede jedni drugima na glavi zato što se funkcionerske kancelarije šire, a radničke samo smanjuju.
    Jedino što bih se složio sa tobom je poznavanje rada na računaru, bez znanja rada na računaru u 21 veku, službenik je nepismen. To se rešava testiranjem od ovlašćene kuće za takvu vrstu provere.
    Evo reći ću informacije radi, višak radnika je u javnim preduzećima jer su tamo bolje plate i to samo u sektorima gde se ne radi osnovna delatnost preduzeća.

  3. Опет запошљавање по партијске линије. Гомила начелници а нигде радници. Психолози, педагози, шустери, керамичари, политиканти све школовани али на погрешна места распоређени. За шта школујете НАШУ ДЕЦУ , кад им школе не требају. Сад ће да дођу Паја и Јаре и да шоферирају у градску чистоћу а где су Вам школовани возачи из 12, фебруара ? Тако ће да Вам буде и у УПРАВАМА, као и до сада, нико ништа не ради само треба да ради и још много горе да се ради за још више пара.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close