Ekonomija

Promocija knjige „Priručnik za startapere“ na Sajmu knjiga

Promocija knjige „Priručnik za startapere“, zakazana je u četvrtak, 28. novembra, sa početkom u 18 časova, u okviru niškog Sajma knjiga u Hali "Čair".

Ova svetski priznata knjiga, čiji su autori utemeljivači Customer Development metodologije Stiv Blenk i Bob Dorf, predstavlja ključno štivo za razvoj startapa.

Prvi put prevedena i objavljena na srpskom jeziku u izdanju Nuačno-tehnološkog parka Niš, „Priručnik za startapere“ nudi praktične smernice za startap osnivače i timove koji se suočavaju sa izazovima kao što su razvoj proizvoda u skladu sa potrebama tržišta, pridobijanje kupaca i rast poslovanja.

Zašto je ova knjiga važna?

Srpski startap ekosistem u poslednje dve godine beleži značajan rast sa više od 300 novoosnovanih startapa, ali istovremeno se suočava sa izazovima kao što su manjak zrelih startapa, ograničen pristup finansiranju i nedovoljna tržišna validacija proizvoda.

Knjiga „Priručnik za startapere“ pruža rešenja kroz proverenu metodologiju koja pomaže timovima da prelaze iz faze ideje u fazu rasta i uspeha.

Na promociji će biti predstavljeni osnovni principi Customer Development metodologije, kao i iskustva i izazovi srpskih startapa u razvoju proizvoda i osvajanju tržišta. Ova knjiga nije samo za startap osnivače – ona je namenjena i akademskoj zajednici, organizacijama podrške i svima koji žele da podrže razvoj inovacija u Srbiji.

„Pozivamo sve zainteresovane da nam se pridruže na ovom događaju i saznaju kako nova znanja mogu doprineti daljem razvoju srpskog startap ekosistema“, poručuju iz Naučno-tehnološkog parka Niš.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com