Magazin

PREDUZETNIČKA PRIČA: Kako od problema napraviti dobar biznis

Porodičnu firmu za šivenje košulja po meri “Moj Krojač” vode bračni par Mirjana i Miloš Ilić. Specifičnost njihovog poslovanja ogleda se u tome da kupac svoju košulju može da dizajnira sam preko njihove internet stranice MojKrojac.com a takođe i da interaktivno učestvuje u izboru materijala i određivanju cene.

“Želja da se na tržište Srbije uvede novi poslovni koncept Tailor Made odeće, lična ambicija, želja za samostalnošću i uspehom su glavni motivi za ovaj koncept”, kaže Miloš.

Koncept MojKrojač lansiran je 2011. godine kada je i zvanično otvorena njihova porodična firma “M Tim” u Beogradu.

“Supruga i ja smo bili zaposleni i finansijski nezavisni u tom trenutku pa smo uočili pogodan životni trenutak da energiju uložimo u nešto novo”, objasnio je on.

Ideja za ovaj koncept šivanja po meri klijenata uz mogućnost ličnog dizajna, potekla je zapravo od problema.

“Kao čoveku visokom dva metra i teškom 100 kilograma kupovina košulje koja mi dobro stoji bio je nemoguć zadatak. Istraživanjem shvatili smo da na tržištu nije postojao proizvođač košulja po meri a kamoli neko ko ima dobru platformu za prodaju i interaktivno kreiranje košulja”, objašnjava Miloš.

Prema njegovim rečima u nastanku firme ali i kasnije, najveću pomoć su dobijali od porodice i prijatelja a u nešto kasnijim fazama, otvaranjem novih radnih mesta, dobijali su olakšice u sklopu programa zapošljavanja koji su tada bili aktuelni.

Opširnije na www.SrbijaVesti.rs

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close