Nove zone za javni saobraćaj u 2018. ?
Stanice koje se nalaze pre i posle kružnog toka na trošarini deli tek nekoliko stotina metara, ali kada je reč o gradskom prevozu jedna je deo prve a druga druge zone. Ovo nije jedinstven slučaj koji buni građane kada je o zoniranju reč, ali prema rečima čelnika Direkcije za javni gradski prevoz, u toku 2018. za ovakve probleme naći će se i rešenje.
Studija o javnom prevozu, za koju je grad izdvojio finansijska sredsta, trebalo bi da u toku 2018. definiše probleme vezane za javni prevoz i pomogne njihovo otklanjanje. Jedan od zadataka biće i pomeranje granica zona.
„Geometrija grada se promenila te će tako doći i do izmene granice zona. Stanica na trošarini jeste jedan od prioriteta, ali ima još nekih delova grada koji su atraktivni ljudima a nisu daleko od centra.. Sve će to biti razmotreno Studijom o javnom prevozu u 2018. godini„, navodi Milan Milić, iz Direkcije za javni gradski prevoz.
Studijom će biti obuhvaćene i eventualne potrebne promene reda vožnje, uvođenja novih polazaka i izmeni trasa. Ipak, realizacija ovih planova biće moguća tek u toku 2019. godine, kada bude raspisan novi tender za prevoznike.
„Svako dodavanje pre toga značilo bi dodavanje novog broja kilometara, probijanje dogovorenog budžeta… 2019. nas očekuje novi tender, i tada će građani moći da iznesu svoje zahteve„, navodi Milić.
Poslednja studija rađena je pre 13 godina, 2005. godine. Kako Milić navodi, od tada su se stambena naselja proširila, mnogi tržni centri izgradili. Kako kaže, Direkcija je sve to nekako uspela da premosti do sada, ali studija koju će raditi eksperti, pokazaće potrebne pravce razvoja i novu mrežu linija javnog prevoza.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.