Ekonomija

Nova organizacija Opštinske uprave u Niškoj Banji

Gradsko veće usvojila je na poslednjem sastanku izmene u organizaciji i radu Opštinske uprave Niška Banja, a predsednik te opštine Dejan Jovanović rekao je da se izmenama želi postići efikasniji rad uprave, viši stepen kontrole i odgovornosti svih zaposlenih.

„Pokazalo se u prethodnom periodu da oni koji hoće da rade, rade, i preuzimau sav posao, a oni koji neće, ne rade, a nemamo instrumente da ih nateramo da rade“, rekao je Jovanović.

On je kazao da će na osnovu nove organizacije rada biti usvojena nova sistematizacija u kojoj će jasno biti precizirane metode kontrole i učinci rada svakog izvršioca na svakom radnom mestu.

Metode kontrole i učinci rada, dodao je Jovanović, biće uspostavljeni u skladu sa Zakonom o lokalnoj samoupravi i Zakonom u zaposlenim u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave.

„Broj zaposlenih se ne menja. Nemamo pravo da bilo koga primimo ili otpustimo. Broj zaposlenih se zapravo smanjuje jer neki zaposleni idu u penziju. Trenutno Opštinska uprava ima 38 zaposlenih“, izjavio je Jovanović.

Kako je kazao Jovanović uspostavljanjem nove organizacije rada Gradska uprava Niška Banja dobiće nove odseke, pre svega odsek za turizam, koji do sada nikada nije imala, odsek za ekologiju i odsek za ljudske resurse.

Konkretizujemo, dodao je Jovanović, radno mesto zaposlenog koji će brinuti o bezbednosti pijaće vode u seoskim vodovodima, što je jedan od gorućih problema na lokalu. Izmene u organizaciji i radu Opštinske uprave Niška Banja postaće punovažne kada ih usvoji Skupština grada Niša.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com