Promo

NIŠKE VESTI – Da Vaša reklama pogodi PRAVO U CENTAR!

Poslednjih 15 meseci pokazali su nam koliko su digitni mediji moćni, koliko su brzi i kakve rezultate umeju da naprave. Možete da imate najbolji proizvod ili najbolju uslugu, sve će to biti „nevidljivo“ ako vas nema u algoritmima na Facebook-u, tagovima na Instagramu i možda najvažnije na prvoj stranici Google pretrage.

Život se odavno preselio na internet ma koliko se to nama sviđalo ili ne, to je jednostavno trend. Ako želite dobre poslovne rezultate morate da budete tamo gde je publika, zar ne?

Nekada su se digitalni mediji vezivali za mlađu populaciju, što više nije slučaj. Danas i vremešna gospoda itekako uživaju u blagodetima „brzih informacija“ sa prodajom proizvoda i usluga to je još transparentnije.

Obična reklama ili nešto drugačiji tekst koji predstavlja kompaniju danas je prosto obavezan ako želite da vas primete, vide, saznaju o vašem poslovanju. Takve tekstove rade novinari ili agencije sve po vašoj zamisli.

Online mediji imaju znatno veću čitanost nego ranijih godina. Samo prošle godine čitanost je bila veća od 50% nego pre pandemije. Danas se brzo živi i niko nema vremena da gleda emisiju od 3-4 sata, gledaju se segmenti, teme koje nas interesuju…nikako sve – to je jednostavno previše vremena ako na vratu imate još gomilu obaveza. Zato su digitani mediji najkorisniji, ponude vam baš ono što želite. Sve se to lako pronalazi pretragom a dobrom SEO optimizacijom baš Vaša informacija dolazi do korisnika, ističu marketing stručnjaci.

Nijedna reklama koja traje dan-dva neće dati dobre rezulate, ma koliko bila skupa. Klijentima se preporučuje da u skladu sa ponudom isplaniraju kampanje koje imaju kontinuitet – jer stalnim prikazivanjem banera, logoa i ponude mogu da se očekuju i vidljivi rezultati. Jedino što je potrebno je osmisliti jedinstvenu ponudu koja će se izdvojiti iz mase sličnih, i nakon toga brojke rade za vas.

„Često nas kontaktiraju nove firme kako bi kreirali kampanju za njih. Mnogi ljudi prosto ne znaju kako može jedan čitani mediji da „pogura“ poslovanje. Tu smo da predložimo, pratimo instrukcije ali pre svega da zajedno napravimo dobar rezultat, jer koliko je klijentu bitno gde daje novac, toliko je nama u marketingu bitno da kampanja da rezultate jer će onda partner ostati duže i ulagati u reklamu“, kaže Maja Vodeničarski, direktor marketinga City Grupe.

Rad sa portalima je vrlo transparentan, u svakom trenutku imate uvid u to koliko je ljudi pročitalo PR tekst, broj korisnika kojima se prikazao baner, koliko njih je imalo priliku da otvori vest koju ste podelili na društvenim mrežama. Tag partnera tokom kampanje daje uvid u to šta se radi za njega. Na nekim drugim medijima to nije slučaj. Povezivanjem sajta klijenta sa sajtom koji ima dnevna otvaranja i do 60.000 puta, bolje pozicionira sajt onog ko se reklamira.

Doba Korone postavilo je nove standarde, mnoge firme promenile su trenutno zenit poslovanja kao i način kako da usluge i ponudu približe mušterijama. Iskoristite ovo vreme da uz našu pomoć osmislite Vašu reklamnu kampanju baš sada, kako bi što spremniji nastavili poslovanje.

Niške Vesti kao najčitaniji medij u Nišu može da se pohvali statistikom koja to dokazuje.  

FACEBOOK + INSTAGRAM +TW

Ne postoji ideja od milion dolara, postoji trud i rad vredan milion dolara!

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pročitaj i :
Close
Back to top button