Niš Week 2025 je ostavio trag koji se ne briše
Od 19. do 22. juna, Niška tvrđava nije bila samo istorijski simbol - postala je srce Balkana.

Više od 120.000 posetilaca prošlo je kroz kapije Niš Week Festivala, a ono što su doživeli ne staje u četiri dana – ostaje u pričama, slikama i pamćenju. To je bio doživljaj koji menja grad, ritam koji se pamti i energija koju nosimo dalje.
Već prvo veče eksplodiralo je uz Relju, Nikoliju i THCF – hiljade glasova u jednom refrenu.
Publika je zapevala „Ljubavi moja“, „Viski” i „Roze Zlato” iz sveg glasa, stvarajući trenutak koji se ne zaboravlja.
Sledeće veče, vremeplov devedesetih sa Indirom (ex Colonia), Knezom i Trik FX pokrenuo je i one koji nikad ne plešu.
A zatvaranje uz Vlada Georgieva? Magija.
Svaki koncert okupio je hiljade ljudi koji su govorili da je to najbolje što im se dogodilo u životu.
Od 18h svakog dana, Matinee zona je spajala chill atmosferu sa DJ setovima i bogatom ponudom vina, piva i džina. Posetioci su degustirali vrhunska vina (Podrum Malča, 100 Žena, Kiš, Čoka), kraft piva (ZZAPI, Komitet, Two Hoppy Sisters, 3BIR, Tron, Beerokrate), i gin brendove (GINfinity, 2 Tales, Ginovic, Orthodox Koalas, Mr Chura, Mangup, XIRO, Dzivdzan). DJ Milhouse je zatvorio Matinee set spektakularnom žurkom koja je postavila standard za sledeće godine.
Pored udobnih ležaljki od Lidla i prirodne hladovine, Food zona je ponudila gastronomski raj. Lidl je pripremio roštilj, krofne i sladoled, dok su Koi Sushi, Tutto Passa, Palačinkiss, MaPlatz, Cezar Fast Food, N.N Chicken, Goldy’s Gyros i mnogi drugi omogućili da posetioci obiđu svet kroz zalogaje.

Od 23h do zore, Rov Tvrđave postao je Zemlja čuda. Alisa i Ludi Šeširdžija vodili su posetioce kroz magične elektronske žurke svake večeri. DJ Kontroverzni, SHOOMADISCO, TheHeroY, Milanko Trifunčević, Vuk Vukosavljević i Alex Bojović su doneli nezaboravnu atmosferu.
Panoramski točak, sudarači, ringišpili i tramboline u Luna parku oduševili su najmlađe, ali i one koji se tako osećaju. Festival je dokazao da vrhunska zabava može biti za sve generacije.
U zoni ”Srpski Tradicionalni Proizvodi” dominirali su domaći proizvođači i unikatni proizvodi: Sapunomanija Bela Palanka, Miyo Clay, Bliss Nakit, Zekić Distillerija, Emily Crochet Design, CK Mesozderke, Zimzam shop, Lazy Cat i mnogi drugi. Posetioci su nosili kući ne samo uspomene, već i najlepše ručne radove Srbije.
„Hvala Yettel Banku koji je pripremio iznenadenje za sve koji su otvorili račun u BankMax aplikaciji, kao i Coca Coli i Heineken-u koji su pratili osveženje svakog dana. Hvala svim izvođačima na spektaklima koji su prevazišli očekivanja. Hvala hiljadama posetilaca koji su svako veče punili Tvrđavu do poslednjeg mesta i govorili da im je ovo najbolja stvar koja im se desila. Hvala timu Niš Week Festivala koji je danima radio bez prestanka da ovo postane stvarnost“, istakli su organizatori ovog festivala.
Ko je bio, zna – Niš je tih dana zaista postao grad iz budućnosti. Ko nije, neka beleži datume za sledeću godinu.
Niš sada ima festival koji se ne propušta.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.