EkonomijaPromo

LEK za biznis u doba korone: Digitalni MARKETING beleži najsvetlije dane

Pravi trenutak za početak kampanje

Poslednjih nedelja svet se okrenuo naopačke, reći će mnogi. Stanovništvo je uplašeno za život, državnici na bitnom zadatku da što bolje sačuvaju naciju a poslovni ljudi jedino razmišljaju – kako da održe svoj biznis. Oni koji malo poznaju digitalne medije i ne znaju da se šansa za oporavak krije baš tu.

Obavezan boravak u kući doneo je povećanu pozornost na  medije, najviše online. Sati u toplom domu uz odmor… uposlili su medijske radnike da pruže što bolje sadržaje.

Maja Vodeničarski, direktor City Marketing Centra
Maja Vodeničarski, direktor City Marketing Centra

Nedeljama unazad na društvenim mrežama nude se brojni online kursevi za digitalni marketing, agencije su plasirale i besplatne webiner konferencije kako bi privukle nove polaznike. Glavna tema je: Kako spasiti biznis u doba Korone? Odgovor leži baš tu. Pravo je vreme za početak kampanje, rećiće svi oni koji se uspešno bave digitalnim marketingom, evo i zašto.

Nekoliko dana unazad srpski epidemiolozi najavljuju da se kako kažu, vidi svetlo na kraju tunela i da se očekuje postepeni pad broja obolelih od koronavirusa – da se život polako ali sigurno vraća u normalu. Poslovni ljudi ovu vest vide kao znak, da uskoro mogu da planiraju povratak u svoje kancelarije. Ipak, neće sve tako brzo doći u normalu iz koje smo tako grubo istrgnuti. Svaka kriza je i prilika, ovog puta prilika za firme da se pozicioniraju na digitalnom nebu.

„Medijski sadržaji se ovih nedelja prosto gutaju, najčitaniji su portali koji beleže i do 50% veću čitanost nego pre izbijanja svetske pandemije. Ljudi sede kod kuće i prirodno listaju društvene mreže na kojima se pored vesti nađe još puno toga za čitanje“, kaže Maja Vodeničarski, direktor City Marketing Centra.

Veću čitanost beleže i Niške Vesti.  Građani se u mesecu borbe protiv nevidljivog protivnika, najviše pretraživali  vesti koje su vezane za koronavirus, pa su upravo članci sa tom tematikom i bili najčitaniji.

„Manji broj naših klijenata je trenutno stopirao svoje kampanje, ali većina i dalje plasira promo materijal jer upravo kontinuitet u marketingu i daje najbolje rezultate. Oni koji dobro poznaju online marketing upravo sada preporučuju veću aktivnost na portalima i društvenim mrežama. Firme baš sada i treba da iskoriste  veliku čitanosti, kako bi se što bolje pozicionirale“, kaže Vodeničarski.

Jedino što je potrebno je da osmislite jedinstvenu ponudu koja će se izdvojiti iz mase sličnih, jer ubuduće brojke rade za vas. 21 dan je potreban da se stvori navika, taj 21. dan sedenja u kući je već prošao i potpuno je izvesno da većina nas neće prvog dana ukidanja vanrednog stanja potrčati da obiđe baš sve. Lekari kažu, da će nam biti potrebno vreme da se vratimo u normalu, ček se i pominje da se nikada nećemo vratiti na tačku sa koje smo tako lako skliznuli. Ali prisustvo reklama daje nam utisak da se sve vraća u normalu, ponuda i potražnja naš je način života poslednje dve decenije – od toga ne možemo da pobegnemo.

„U marketingu, nema brzih rešenja, nema uspeha preko noći jer je potreban kontinuitet. Potrebno je da vas ljudi zapamte, ne samo kada im je vaša usluga potrebna već i kada to nije slučaj“, završava ona.

Doba Korone postavilo je neke nove standarde, mnoge firme promenile su trenutno zenit poslovanja kao i način kako da usluge i ponudu približe mušterijama. Iskoristite ovo vreme da osmislite vašu reklamnu kampanju baš sada, kako bi što spremniji nastavili poslovanje. Brojni su popusti koje možete dobiti u doba korone.

Ne postoji ideja od milion dolara, postoji trud i rad vredan milion dolara!

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close