Društvo

“Kupovina na klik” – ušteda vremena ili “mačka u džaku”

Epidemija koronevirusa polako ali sigurno menja navike mnogih, a jedna od njih je gluvaranje po gradu sa neizostavnim razgledanjem izloga i kupovinom. Zbog izbegavanja gužvi i čekanja u redovima ispred prodavnica sve je više onih koji se opredeljuju za onlajn kupovinu, a ponuda je na pretek. Posebno privlačno deluju sniženja koja su ponuđena i za ovakav način kupovine, a iskustva onih koji se odlučuju da kupuju preko interneta su različita. Neko je zadovoljan, a neko baš i nije.

 

“I ranije sam kupovala preko interneta i uglavnom sam bila zadovoljna. Posebno me privlače cene koje nisu tako visoke, sa ponekim izuzecima, kao u prodavnicama. Osim toga naručene stvari vam stižu na kućnu adresu uz manju naknadu. Do sada sam kupovala uglavnom garderobu i prezadovoljna sam jer uvek dobijem ono što i naručima, ali mislim da sve to zavisi od onoga ko nudi robu”, kaže Nišlijka Maja Todorović.

Jedan od problema koji se javlja prilikom kupovine preko interenta, posebno kada se radi o garderobi jeste izbor veličine.

“Veličine se kod mnogih proizvođača razlikuju i ne poklapaju sa onim veličinama koje su u prodavnicama. Ali su oni korektni pa nam nude i tabelu veličina. Izmerimo sve lepo, pronađemo se u tabeli i tu je kraj”, dodaje ova Nišlijka.

Osim garderobe kupuje se i tehnička roba, ali mnogi smatraju da je to ‚‚mačka u džaku‚‚ pa se teže odlučuju na takav potez.

“Nemam iskustva sa takvom vrstom kupovine tehničke robe, a pristalaca sam i toga da je najbolje pazariti ono što vidiš na licu mesta i možeš da opipaš”, naglašava Milan Tasić.

Isto pravilo, prema rečima Jovane Stojanović, važi i za garderobu koja baš i nema neko pozitivno iskustvo sa ovakvim načinom kupovine.

“Bez da navodim o kom se sajtu radi, ali sam ostala zapanjena kada mi je stigla isporuka. Kada sam otvorila paket umalo se nisam onesvestila. Ni priđi onome što sam videla u ponudi i na slici. Nisam vraćala robu jer nisam više želela da gubim vreme, ali mi je to bila dobra lekcija pa svima savetujem da dobro provere šta i od koga kupuju. Uz ovaj izuzetak uglavnom sam zadovoljna onim što dobijem, ali i pored toga radije pazarim u prodavnicama”, kaže Jovana.

Mnogi se slažu sa njom jer kada se radi o odeći važno je da onaj ko je kupuje oseti i kako tkanina izgleda kada je dodirnete, a bitno je i kako vam model koji birate stoji.

“Na manekenkama i ofingeru sve izgleda lepo i primamljivo ali je velika stvar kako će to stajati vama”, dodaje ova Nišlijka.

Kako god i kakva god da su iskustva onih koji pazare preko interneta iz udobne fotelje u dnevnoj sobi tek “kupovina na klik” postaje sve popularnija i raste iz dana u dan. Nije da se na taj način štedi vreme jer izbor zahteva i pregled sajtova, ali bara se izbegava čekanje ispred radnje i smanjuje rizik od nesigurnih fizičkih kontakta što je u ovo vreme i najvažnije.

Ipak, draž šetnje od prodavnice do prodavnice, razgovor sa prodavačicama, razledanje izloga ili izložene robe na ofingerima, teško da može da zameni “klik”. Kupovina uz šetnju po gradu je više od kupovine. To su trenuci uživanja.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com