Servisne informacije

Korisnički servis “Parking servisa” na novoj adresi

Korisnički servis, niškog Parking servisa preseljen je na novu adresu i sada se nalazi u ulici Generala Milojka Lešjanina 39. U pitanju su prostorije koje pripadaju Gradu, a koje su prvi put ponuđene Parking servisu. Novina je i besplatna telefonska linija za informacije i reklamacije.

 

 

Dejan Dimitrijević, direktor JP „Parking servis“ Niš

“Naši korisnici koji žele da kupe kartu ili da ulože neku reklamaciju sada to mogu da urade u na ovim šalterima koji se nalaze u novim prostorijama in a novoj lokaciji”, kaže Dejan Dimitrijević, direktor “Parking servisa”. “Radno vreme Korisničkog servisa ovog preduzeća nije promenjeno, te četiri šaltera rade od 7 do 20,30 sati radnim danima, a subotom do 14 sati, kada vozači mogu kupiti mesečne, polugodišnje ili godišnje karte za parkiranje, ili platiti kaznu za nepropisno parkirani automobil “.

Dimitrijavić kaže da je “Parking servis” promenio lokaciju jer su dobili ponudu od Grada da pređu u prostor u gradskoj svojini.

“Na odličnoj smo lokaciji u srcu grada, u renoviranim prostorijama, i očekujemo da i naši korisnici budu zadovoljni”, kaže Dejan Dimitrijević.

Novina je i to što je uvedena i besplatna telefonska linija za prijavu kvarova na sistemu javnog osvetljenja, ali i da se dobiju potrebne informacije.

“Parking servis je uveo i besplatnu telefonsku liniju 0800208208 na kojoj građani mogu da dobiju sve potrebne informacije iz delokruga rada ovog preduzeća”, ističe Dimitrijević.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close