KORAK BLIŽE GRAĐANIMA. Otvoren novi uslužni centar
Uprava za društvene delatnosti otvorila je nov uslužni centar u ulici Nade Tomić 13, na čijim će šalterima građani moći pre svega da podnesu zahteve iz oblasti ostvarivanja prava invalidske zaštite, ali i iz oblasti boračke, porodične zaštite i ostvariti sva ostala prava koja podrazumeva Zakon za finansijskoj podršci porodici sa decom (dečiji dodatak, porodiljsko odsustvo, roditeljski dodatak.
Do sada su građani te zahteve mogli da predaju na trećem spratu zgrade PIO fonda, što im je, posebno osobama sa invaliditetom, bilo daleko teže.
„Ovo vreme kovida nas je navelo da razmišljamo o racionalizaciji prostora i o ambijentu u kojem građani ne bi čekali u gužvi od 50 ljudi i više. Opredelili smo se za ovaj prostor, u ulici koja je veoma prometna, gde su i ostale institucije, Skupština grada, Policijska uprava, tako da kada građani dođu ovde mogu da završe i druge obaveze, rekla je Katarina Mitrovski, vd načelnika Uprave za društvene delatnosti.
Otvaranjem ovog uslužnog centra Uprava je bliža građanima, ne samo osobama sa invaliditetom, već i trudnicama, porodiljama i svim ostalim građanima kojima je ova služba bile nedostupnija.
„Razmišljamo o tome da građanima sve ove usluge maksimalno pribiližimo, da što brže završe svoje obaveze i sa što manje zadržavanja. Obezbedili smo i dva parking mesta za osobe sa invaliditetom, a na samomu ulazu napravljena je i rampa.
Počinje građevinska sezona, razmišljamo i o spuštanju trotoara na mesta na kojima je to najpotrebnije osobama sa invaliditetom. Videćemo gde treba prvo delovati kada su arhitektonske barijere u pitanju. Vratićemo i zvučne semafore. Toalet u zgradi Skupštine grada Niša smo uspeli da preuredimo, videćemo da li ćemo uspeti da ugradimo i jedan lift u skupštinskoj zgradi. Grad Niš ima i osobe koje su završile gestovni govor, pa će gluve i neme osobe moći u svakom trenutku da dobiju uslugu“, istakla je gradonačelnica Niša Dragana Sotirovski.
Ispred ovog centra postoji i kutija gde građani mogu da prilože svoje primedbe ili sugestije na rad uprava i javnih preduzeća. Svi dopisi će se prosleđivati Kabinetu gradonačelnice i tamo će se razmatrati.
I dalje postoji šalter na trećem spratu PIO fonda, ali zbog gužvi i lakše predaje dokumenata građani svoja prava mogu da ostvare i u ovom uslužnom centru. Radno vreme šaltera je od 7:30 do 15:30 časova.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
Odlično!