Konduktere u gradskom prevozu od februara zamenjuju automati
Počev od 1. februara naredne godine u Nišu će se koristiti novi sistem za prodaju i očitavanje karata u gradskom prevozu, navedno je u programu Direkcije za javni prvoz koji je usvojila Skupština grada Niša.
Programom je predviđeno izdvajanje 23,4 miliona dinara za nabavku softvera za izdavanje pretplatnih karata, pet miliona dinara biće utrošeno za nabavku uređaja za prodaju karata, a 8,3 miliona dinara za nabavku uređaja za očitavanje voznih isprava. Gradski većnik Miloš Đorđević rekao je da će novim sistemom prodaje i očitavanja karata usluga prevoza biti poboljšana, a biće ostvarene određene uštede. “Prelazak na novi sistem validatora omogućiće uštedu od oko 11 miliona dinara mesečno, odnosno 132 miliona dinara godišnje. Građani će imati više opcija za kupovinu karata, uključujući elektronske kanale, što će smanjiti gužve i povećati efikasnost”, izjavio je Đorđević. Gradonačelnik Dragoslav Pavlović naglasioje da će novi sistem validacije karata omogućiti ne samo efikasniji prevoz, već i unapređenje mreže linija u gradu. “
Planirano je povećanje dostupnosti gradskog prevoza u delovima Niša gde trenutno postoji slabija povezanost, kako bi svi građani imali jednako kvalitetnu uslugu. Koje će to dodatne linije biti i koje će postojeće biće poznato nakon urađene detaljne analize”, izjavio je Pavlović.
On je rekao da pravo na subvencionisani prevoz ima u Nišu 100.000 ljudi, a 50.000 aktivno koristi prevoz. Opozicioni odbornici iznele su primedbe na postojeće linije gradskog prevoza i istakli da pojedini delovi grada koji se ubrzano grade poput Vinika nemaju gradski prevoz.
Oni su takođe imali primedbu na “nedovoljno tranasparentno” trošenje sredstava u Direkciji za javni prevoz i na iznos koji to preduzeće troši za usluge reklamiranja.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.
Likvidator, sto zaduzen za likvidnost i ustedu
Okej kazes usteda..a sto ce 100ak ljudi ostati bez posla i plata koje kasnije trose u prodavnicama,/buticima, ..To nema veze jel?
Nova linija na bulevaru Medijana
Pa Beograd je to izbacio kao neefikasno i vratio konduktere a ovi to uvode kod nas. Šta to rade?
Znači kao Strela nemaju konduktere i sad zamislite linija 1,2,4,5,6,8,9,10,11,13,34 šverceri ceo dan i celu noć. Penzosi od ranog jutra do kasnu večer da se voze,Romi anarhija.