Promo

Količina i kvalitet izduvnih gasova VEOMA BITNI ZA PROLAZ NA TEHNIČKOM

Merenje količine i kvaliteta izduvnih gasova po novim normama je samo jedna od aktuelnosti na tehničkim pregledima koja vozačima donosi puno problema, kako rešiti upravo ovaj zahtev sa tehničkog otkrivaju nam u niškom servisu Non Carbon.

Od prvobitnog predloga koji bi doneo i strožija pravila se odustalo jer se realnim sagledavanjem voznog parka prethodne tri godine došlo do zaključka da veliki broj vozila ne bi mogao zadovoljiti predviđenih 1.5% kao maksimalnu prolaznu vrednost, pa je takav predlog odložen na dve godine računajući i prisustvo DPF filtera i SRC katalizatora.

Međutim u odnosu na prošlu godinu novina je to da je od 6. jula merenje izduvnih gasova ograničavajući faktor za određeni broj vozila, tj da određeni broj vozila neće moći da produži trajanje registracije ukoliko ne zadovolji određeni vrednosti koje se odnose na emisiju izduvnih gasova.

To su uglavnom vozila starosti od 15 do 25 godina na kojima bi vrednost popravke bila veća od same vrednosti vozila pa se postavlja pitanje isplativosti remonta, kažu u Non Carbon-u.

Na adresi Velikojastrebačka 5 u Nišu nalazi se servis koji se upravo bavi pomenutim problemom. Prijatelji iz Non Carbona sa ponosom ističu da veoma uspešno rešavaju taj problem.

“Od 6. jula do danas javilo nam se 10 tak vozila i svi su nakon dekarbonizacije na našoj mašini uspeli da ponovo registruju svoje vozilo”, kažu u servisu Non Carbon.

Dekarbonizacija motora gasom je proces kontrolisanog ubrizgavanja optimalne količine HHO gasa u skladu sa zapreminom motora koji se čisti. Čitava metoda je neinvazivana i potpuno bezbedna po motor vozila. Količina i konstantnost proizvodnje gasa ( sto direktno zavisi od kvaliteta mašine) su ključ uspešne dekarbonizacije. Mašina elektrolizom vode proizvodi HHO gas i crevom doprema do vozila, povezuje se na usis vazduha motora, obogaćuje smešu za sagorevanje vodonikom koji vezuje ugljenik-cađ za sebe u česticama i na prirodan
način izbacuje kroz izduvni sistem napolje.

Foto: Non Carbon

Čitav proces je vrlo jednostavan i ne zahteva komplikovano rasturanje motora, traje 60 minuta i preporučuje se kao vid osveženja za sva vozila sa pređenih 50.000 km i više bez obzira na vrstu goriva.

Nakon dekarbonizacije nije potrebno menjati ulje i filtere, ne koriste se hemijski aditivi, nema štete na motoru i ekoloski je potpuno prihvatljiv.

Glavni benefiti jednog ovakvog tretmana su čistiji kompresioni deo, čelo klipa, sicevi, ventili, vrh dizne, svećice, lambda sonda, zatim čistiji EGR, osveženi katalizator i DPF i delimično smanjena potrošnja (najčešće 0.2-0.5 lit/100km, ređe 0.5-0.8 litara). Kod teretnih vozila veće zparemine motora razlika u uštedi može biti
znatno veća.

nonCarbon
Niš, Velikojastrebacka 5 
063/8441767
FACEBOOK
INSTAGRAM

Čist motor je zdrav motor!

[iframe src=”https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d2902.9489214588384!2d21.855289615411213!3d43.31532868223086!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x475a69a772a4a1bd%3A0x8b7c973234e6ff16!2sDekarbonizacija%20motora%20Ni%C5%A1%20-%20NonCarbon!5e0!3m2!1ssr!2srs!4v1582209256728!5m2!1ssr!2srs” width=”600″ height=”450″ frameborder=”0″ style=”border:0;” allowfullscreen]

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com