Izbori 2020Politika

Jovanović: Predizborni marketing odlazećeg gradonačelnika

„Lokalna vlast nikada nije bila u većoj panici nego pred ove izbore koji su za par dana. To možemo da vidimo po čestim otvaranjima objekata, uručivanju stipendija, poklona. Nijedan vrtić nisu izgradili za devet godina otkako su došli na vlast, nemaju šta da ponude, pa poklanjaju sedišta za decu i svakodnevno šminkaju asfalt. Od odlazećeg gradonačelnika dobili smo samo nasmejane fotografije pored mašina koje grade već izgrađeno i saobraćajni kolaps“, kaže Branislav Jovanović, odbornik koalicije „Niš, moj grad“ u Skupštini Grada Niša.

On podseća sugrađane kako je ova vlast svoj drugi mandat, pre četiri godine, počela postavljanjem kamena temeljca pešačko – biciklističke staze od Niške Banje do Brzog Broda, najavljivanjem otvaranja pijace na Somborskom bulevaru koja nikada nije zaživela i pijace u opštini Palilula, na Delijskom visu, koja je najavljivana kao jedna od najmodernijih u ovom delu Srbije, a možda i Balkana.

„Danas se mnogi pitaju da li je reč o pijaci ili garaži, a  pored nje su čuveni vejnici koji su takođe ranije obeležavali predizborne aktivnosti. Utrošene su milionske sume novca, a danas ovi vejnici predstavljaju „očerupanu ljušturu“ kao simbol jedne gluposti, neznanja, nesposobnosti, korupcije i neodgovornosti“, zaključuje Jovanović i dodaje na kraju: „Nismo svi isti, a ovi primeri neka su vam nauk da samo ozbiljni ljudi mogu da čine ozbiljnu vlast.“

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close