DruštvoZdravlje

Još jedan slučaj trovanja atropinom

Niškoj Klinici za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma javio se pre nedelju dana četerdesetdvogodišnji muškarac koji je prema njegovim rečima, nakon vesti o nedavnom trovanju porodice iz Niša heljdinim brašnom, prepoznao kod sebe neke od simptoma trovanja jer i sam, kako ističe, često konzumira pomenute namirnice.

„U momentu javljanja lekaru na ovoj klinici, pacijent nije imao ni jedan simptom mogućeg trovanja. Lekar Klinike za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma je obzirom na prethodno poznatu činjenicu o dokazanom prisustvu atropina u heljdinom brašnu, poslala uzorke krvi i urina na toksikološku analizu. Nakon dva dana stigao je rezultat da je toksikološko hemijskom analizom krvi i urina pacijenta, dokazano prisustvo atropina. Rezultat ne kvantifikuje o kojoj se količini atropina radi“, saopštili su iz Univerzitetskog kliničkog centra u Nišu.

Ovaj pacijent nije imao nikakve simptome trovanja i njegovo opšte stanje nije zahtevalo detoksikaciju ili hospitalizaciju te je pušten iz UKC Niš. Pacijent se više nije javljao lekaru, tvrde sa niške klinike.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com