U fokusu

Imate tri opcije ako vam je stigao nerealno visok račun za struju

Osam rukovodilaca EPS-a smenjeno je nakon što se ispostavilo da su učinjene greške na decembarskim računima za struju. Građani imaju pravo na reklamacaju ukoliko misle da je njihov račun neopravdano visok, a reklamacije se podnose do 31. januara. Ipak, najbolja opcija je da, bez obzira na uloženu reklamaciju, plate decembarski račun.

Građani kojima su stigli previsoki računi za struju greškom EPS-a, biće obeštećeni i ako ne podnesu reklamaciju, piše Blic.

Svi koji se odluče da podnesu prigovor, mogu to učiniti pisanim putem na šalterima EPS-a  do 31. januara, a kako kažu prijave grešaka telefonskim putem se neće uvažavati.

Bitno pitanje koje muči one građane kojima su računi uvećani 100 do 150 procenata u odnosu na prethodni mesec je da li platiti uvećani račun ili ne. U EPS-u kažu da građani imaju tri opcije.

  1. Mogu da ne plate račun, ali ako se kasnije utvrdi da je račun bio ispravan, platiće kamatu.
  2. Ako ne plate račun, a otkrije se da je bio uvećan, u februaru će morati da plate i račun za decembar i januar.
  3. Ukoliko plate račun, a ispostavi da je bio  neispravan, račun za januar će im biti umanjen za onoliko za koliko su oštećeni.

U EPS-u su saopštili da će prekontrolisati sve izdate decembarske račune i uporediti ih sa potrošnjom u ranijem periodu, a posebno kroz očitavanje potrošnje za mesec januar. Reklamacije se primaju na šalterima EPS-a, pred kojima su ovih dana veliki redovi.

Da podsetimo, među osmoricom rukovodilaca EPS-a koji su smenjeni je i jedan Nišlija, Miloš Petrovic, šef Službe za kontrolu mernih mesta.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button