DruštvoServisne

Hitna pomoć: „Otvoreni telefon“ za nezadovoljne pacijente

Zavod za hitnu medicinsku pomoć uveo je broj telefona koji će biti u funkciji 24 sata za prijave i sugestije Nišlija.

U cilju unapređena i poboljšanja kvaliteta rada u hitnoj, uvodi se otvoreni telefon za nezadovoljne pacijente, koji će moći da upute primedbe lično direktoru po pitanju predugog zadržavanja i čekanja na pregled, ponašanja zaposlenih i propisane terapije, poručuju iz zavoda.

Svi razgovori biće snimani u cilju bilo kakve zloupotrebe.

„Na ovaj način će se umesto prijema nezadovoljnih pacijenata – jednom nedeljno, to činiti putem otvorenog telefona non- stop, sedam dana u nedelji“, kaže direktor Zavoda za hitnu medicinsku pomoć Slavoljub Živadinović.

BROJ TELEFONA ZA PRIJAVE I SUGESTIJE 064/827 5 770

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pročitaj i :
Close
Back to top button
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com