Društvo

Gradonačelnica odgovorila na peticiju stanovnika Ulice Vojvode Putnika. Ulica se zatvara za saobraćaj na inicijativu građana!

Gradonačelnica Niša Dragana Sotirovski poslala je odgovor na peticiju stanovnicima Ulice Vojvode Putnika i taksativno ih, shodno njihovim zahtevima obavestila o daljim koracima izgradnje ove saobraćajnice.

U odgovoru se navodi da je građevinska tabla na početku radova, a po dobijanju neophodne dokumentacije, postavljena na gradilištu kako bi se javnost informisala u vezi sa svim detaljima važnim za radove u V.Putnika. Do sada je dva puta postavljana i dva puta uklanjana od strane NN lica o čemu je PU Niš blagovremeno obaveštena. Narednih dana biće postavljena po treći put, piše u odgovoru gradonačelnice uz napomenu da svaki put pravljenje table sa neohodnim informacijama iziskuje i vreme i neplanirani trošak.

“Radovi na asfaltiranju ulice biće nastavljeni po završetku radova na izmeštanju elektro kablova i trafostanice sa postojeće trase ulice. U ponedeljak ćemo znati kada će licencirani izvođač tog posla početi radove s obzirom na to da su elaborati za Novi Niš i Grad Niš završeni i da predstoji izdavanje građevinske dozvole za buduću trafostanicu. O tome ćemo vas blagovremeno obavestiti. Najvažnije je da su sredtsva u budžetu za obavezu Grada Niša opredeljena, kao i da je investitor Novog Niša takođe obezbedio sredstva za svoju ugovorenu obavezu.”, ponovila je gradonačelnica Niša.

Ističe se i da je gradilište obezbeđeno po propisima saobraćajnom signalizacijom, ali i da će saobraćaj ponovo biti zatvoren.

“Saobraćaj je na inicijativu grupe stanara, zbog prolaska Hitne pomoći, zahteva vlasnika lokala za dostavna vozila i pojedinih starijih stanara, ipak pušten delimično, za dostavna vozila, automobile i motore. Molimo da po tom pitanju zauzmete jedinstven stav, jer otvaranja ulice za saobraćaj posle zatvaranja više neće biti moguće.”, kategorična je Sotirovski.

U odgovoru se napominje da celom desnom stranom uz Prekršajni sud postoji staza na kojoj je signalizacijom i obeležen put za pešake.

“Tamo gde to radovi dozvoljavaju omogućen je pristup kućama i lokalima i do sada primedbe vlasnika nije bilo.”, dodaje se u saopštenju iz Gradske kuće dostavljenom medijima.

U peticiji građani zahtevaju i kontinuirano snabdevanje strujom i vodom, a na taj zahtev iz Elektrodistribucije Srbije obaveštavaju da prekida u napajanju tog dela GO Palilula nema. Iz Naisusa sa druge strane kažu da je osim povremenih havarija, kao i u ostalim delovima grada, bilo problema u snabdevanju vodom samo dok je naizmenično pet ulica priključivano sa stare na novu vodovodnu mrežu, s obzirom na to da su radovi u V.Putnika podrazumevali i komplatnu zamenu postojeće vodovodne mreže. Ti radovi su završeni i svi potrošači su priključeni.

Parking servisu je dat nalog za regulisanje ulične rasvete tamo gde je u ovom trenutku zbog započetih radova moguće. Do Prekršajnog suda svetla ima kao i od Prekršajnog suda ka Bubnju na sedam postojećih bandera. Rešavaće se problem mreže koja nedostaje kod drugog kružnog toka.

Kada je zahtev o nadoknadi štete privrednim subjektima u pitanju iz Grada odgovaraju da mogu da razmatraju samo ono što je u skladu sa zakonima Republike Srbije i što je u domenu odluke grada.

U odgovoru, gradonačelnica Niša napominje da građani, pre svoje odluke da organizuju proteste, nisu zatražili razgovor sa rukvodstvom grada niti su pre takve odluke rukovodstvo grada obavestili o namerama.

Ona je u pismenom obraćanju građanima ulice Vojvode Putnika istakla da su im vrata Gradske kuće i dalje otvorena za sva dodatna pitanja i razgovore koji vode rešenju, a ne međusobnom nerazumevanju i blokadama saobraćaja koje bi ugrožavale funkcionisanje grada.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Jedan komentar

  1. Грађани су показали дефинитивно висок ниво културе протеста . Грађане је занимао наставак реконструкције улице зато што се са радовима стало . Престанак радова узроковао је низ проблема на које су грађани на цивилизован начин артикулисали кроз петицију . Грађани су свесни своје улоге послодавца онима који сервисирају њихове потребе . Тако се понашају одговорни грађани . Најбољи одговор сервисера је да испоштују захтеве петиције , наставе радове , редовни извештавају о извршеним радовима . Одговор доносилаца одлука на петицију је без мало циничан да су се грађани размазили .
    Било би добро да промене језик којим говоре када се обраћају грађанима . Грађани заслужују поштовање !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com