Društvo

Fabrika dobre hrane u Naučno-tehnološkom parku

Startap kompanija ‚‚Fabrika dobre hrane“ među prvim je stanarima Naučno-tehnološkog parka u Nišu. Na osnovu petnaestogodišnjeg iskustva u radu sa malim  biznismena pre svega u prehrambenom sektoru oni su došli na ideju da naprave platformu koja će okupiti proizvođače sa juga, ali i iz ostalih delova Srbije koji se bave proizvodnjom premijum hrane i povežu ih sa korisnicima i krajnjim potrošačima.

Prijavili su se za stanare Naučno-tehnološkog parka jer na taj način dobijaju neophodnu logistiku u svom radu, računaju na dobijanje potrebnih znanja koja bi uticala na uspeh njihove startap kompanije, ali i u smislu treninga i mentorske podrške i naravno inovativne zajednice koja bi omogućila da njihova ideja zaživi.

‚‚Za sada imamo oko 180 malih proizvođača hrane iz 60 opština u Srbiji koji svako u svom sektoru proizvodi najbolje preoizvode, počev od prerade voća i povrća, preko sireva do proizvodnje vina i ostalih proizvoda“- kaže Milivoje Jovanović iz Fabrike dobre hrane.

Ideja zaposlenih u Fabrici dobre hrane je da preko platforme koju pripremaju pomognu malim proivođačima da plasiraju svoje proizvode što je, u suštini, njihov i najveći problem.

 ‚‚Za malog proizvođača sa juga Srbije je jako teško da dođe do Beograda ili Vojvodine. Za njih je  komplikovana i logistika i distibucija. Kroz ovu platformu mi sve to objedinjujemo i što je najvažnije potrudićemo se, a to nam je i cilj, da njihovi proizvodi stignu do stranog tržišta“ – kaže Jovanović.

On dodaje da postoji šansa za strano tržište, ali da je to za pojedinačnog, malog proizvođača teško, pre svega zbog malih količina, a potom i zbog standarda kvaliteta koji to tržište zahteva.

‚‚Upravo iz tog razloga mi smo kroz startap Fabrika  dobre hrame napravili jednu robnu marku malih proizvođača gde  ćemo kroz kontrolu kvaliteta, bezbednosti hrane,  ujednačenog kvaliteta proizvodnje i sa druge strane količinama koje ćemo dobiti povezivanjem velikog broja proizvođača, 50 do 80 u prvoj godini, doći do količine koje zahteva strano tržište. Tako dobijamo i dobro brendiranu marku za čiji kvalitet mi  garantujemo! – objašnjava Milivoje  Jovanović.

U ponudi su organiski proizvodi, proizvodi rađeni po tradicionalnoj recepturi, vegetarijanska i veganska hrana.

‚‚Naša uloga je da pomognemo svim tim ljudima da dođu do kupaca do koje sada nisu mogli. Došli su do toga pokrivaju regionalno tržište, ali im je potrebno do pet godina da stignu do Beograda a čak deset do 12 godina da se prošire na celu Srbiju. To je dug period, a veliki problem je i distribucija. Tu mi pomažemo uz pomoć platforme koju pripremamo“ – kaže Jovanović.

Prema njegovim rečima uslovi za rad u Naučno-tehnološkom parku su više nego odlični.

‚‚Ovde imamo sve uslove da razvijemo i različite aplikacije koje će omogućiti krajenjem potrošaču da dođe do određenih proizvoda i sada radimo na tome. Računamo u ovom lsučaju na pomoć osoblja iz Naučno-tehnološkog parka i jako nam je bitna sradnja sa ostalim start ap kompanijama. To je jedan od razloga zbog čega smo ovde. Na taj način  stvaramo dobro preduzetničko okruženje koje je puno dobrih ideja, a one mogu uz pomoć saradnje i da se ostvare“ – zaključuje Jovanović.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close