Direktor toplane: Trosturko smanjen broj poziva zbog kvarova
Niška „Gradska toplana“ uspela je da broj poziva korisnika zbog kvarova na sistemu daljinskog grejanja smanji sa 14.400, koliko ih je bilo u grejnoj sezoni 2016/2017 godine, 4.610 koliko ih je bilo tokom grejne sezone 2023/2024 godine.
Direktor JKP „Gradska toplana“ Predrag Milačić rekao je za naš portal da je podatak o broju poziva za veoma bitan jer pokazuje zadovoljstvo korisnika pruženom uslugom.
„Poslednje četiri grejne sezone broj poziva zbog kvarova se konstantno smanjuje. U grejnoj sezoni 2020/2021 imali smo 6.782 poziva, u grejnoj sezoni 2021/2022 bilo ih je 5.606, a u grejnoj sezoni 2022/2023 broj poziva bio je 5.097. Prošle grejne sezone broj poziva pao je ispod 5.000 što je ranije bilo nezamislivo“, izjavio je Milačić.
On je kazao da je smanje broj poziva zbog kvarova rezultat upornog i predanog rada na unapređenju sistema daljinskog grejanja.
„Toplana je tokom prošle i ove godine zamenila 6,5 kilometara toplovodnih cevi od ukupno 143 kilometra cevi u sistemu gradskog toplovoda. U te radove uloženo je više od dva miliona evra. Ulaganja su dodatno povećala efikasnost i pouzdanost sistema“, istakao je Milačić.
Prema njegovim rečima grejna sezona počela je juče u Nišu bez problema.
„Tople probe sa kojima smo krenuli u nedelju protekle su takođe dobro, sa manjim problemima u pojedinim zgradama. Ti problemi su otklonjeni u toku istog dana i sada se bavimo pojedinačnim problemima naših korisnika“, istakao je Milačić.
Niška „Gradska toplana“ ima više od 32.000 korisnika, a greje više od dva miliona kvadrata stambenog i poslovnog prostora.
Podsetimo, grejna sezona zvanično je počela juče, 15. oktobra i trajaće do 15. aprila.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.