DruštvoVirus Korona

Centar „Mara“ uvodi nove usluge kontakt centra

Centar za dnevni boravk dece,omladine i odraslih lica mentalno ometenih u razvoju „Mara“ uvodi nove usluge kontakt centra za korisnike i njihove roditelje ili staratelje.

Od formiranja kontakt centar „Mara“ imao je više od sto poziva roditelja ili staratelja korisnika ove ustanove.

„Nekima je bila potrebna pomoć oko kupovine najpotrebnijih namirnica, nekima pomoć lekara, dok su pojedini izrazili želju za razgovorom sa nekim od naših stručnih radnika i zatražili savet. Kroz razgovor sa njima uvideli smo da je potrebno uvesti nove usluge“, saopštavaju iz Mare.

Nove usluge su:
• Psihosocijalna podrška za korisnike i njihove porodice, koja ima za cilj da ublaži uticaj novonstale izolacije, kao i sprečavanje ili smanjenje mogućih posledica na psihičkom planu;
• Radna terapija elektronskim putem (crtanje i pisanje) za one koji su u mogućnosti da je koriste;
• Radna okupacija telefonskim putem – svakodnevno kontaktiranje korisnika i njihovih porodica radi preporuka da što kvalitetnije i bolje provode vreme u izolaciji, uz podsećanje na održavanje lične higijene;

Sa korisnicima i njihovim porodicama rade stručni radnici i stručni saradnici Centra za dnevni boravak „Mara“.
Radno vreme kontakt centra je radnim danima od 8 do 14 sati, a kordinator je pomoćnik direktora Nikola Ilić. Sve informacije se mogu dobiti i od socijalnog radnika Milice Cvetković- Radenković.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close